[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپای الکترونیکی: 
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..

نمایه کلیدواژه ها

تمام نسخه ها
:: آزمون دهندگان ایرانی سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی [دوره 23، شماره 2]
:: آگاهی فراشناختی قدرت پیش بینی دانش نحوی، وسعت واژگان و راهبردهای فراشناختی در روان خوانی زبان دوم [دوره 23، شماره 2]
:: آموزش راهبردی و غیرراهبردی تاثیر توسعه راهبردهای خود تنظیمی بر نگارش ایجابی و خود کارایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: آموزش زبان انگلیسی کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود [دوره 14، شماره 2]
:: آموزش فرم محور ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی [دوره 12، شماره 2]
:: ارزیابی نوشتار استفاده از لیست ارزیابی دوگانه تحلیلی جزئی نگر در ایجاد پایایی ارزیابی نوشتار فردی و گروهی مصححان [دوره 16، شماره 1]
:: استعاره گرامری حذف و اضافه ای توجه دوباره به منشاء تکاملی زبان: استعاره گرامری نحوی در زبان علم و نثر مدرن تخیلی [دوره 11، شماره 2]
:: اصول سنجش کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی: آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ [دوره 23، شماره 2]
:: اعتبار قضاوتی سنجش درک مطلب: اعتبار قضاوتی آزمون کلوز [دوره 11، شماره 2]
:: انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ [دوره 15، شماره 1]
:: ایران بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 16، شماره 1]
:: ایران. آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم [دوره 23، شماره 1]
:: برون گرا درون گرا نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی [دوره 12، شماره 2]
:: بعد بیانی و مهارتی واژگان بررسی رابطه آگاهی فرا شناختی و دو بُعد دانش واژگانی [دوره 15، شماره 1]
:: پارامترهای سوال مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ [دوره 12، شماره 1]
:: پایایی بین مصحح تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: پیامرسان یاهو تاثیر ارتباط همزمان ارتباط بوسیله رایانه بر توانش گفتاری زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: پیشرفت تحصیلی پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی [دوره 12، شماره 1]
:: تحلیل استعاری تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1]
:: ترغیب آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی [دوره 23، شماره 1]
:: تست غیر مستقیم تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر [دوره 12، شماره 2]
:: تعادلگرایی قومی قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: تعدیل کننده های درخواست تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور [دوره 14، شماره 2]
:: تغییر سیاق˓ زبانشناسی اجتماعی˓ گتسبی بزرگ˓ مطالعات ترجمه بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس چارچوب نظری حاتم و میسن [دوره 23، شماره 2]
:: تغییرناپذیری اندازه گیری محیط‌های یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازه‌گیری در بافت کلاس زبان [دوره 23، شماره 1]
:: تولید واژگانی تاثیر ارتباط از طریق کامپیوتر و ارتباط شفاهی رو در رو در درک و تولید واژگان زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 2]
:: تولید همنشین ها بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: جمله واره های صفتی عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم [دوره 23، شماره 1]
:: جنسیت تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها [دوره 13، شماره 2]
:: جنیست تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران [دوره 14، شماره 1]
:: چرخش نوبت گروه بندی و متغیرهای پراکنده کننده قوای ذهنی مرتبط با پیچیدگی شناختی: تاثیر بر تولید زبانی زبان آموزان [دوره 15، شماره 1]
:: دستور زبان انگلیسی استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان [دوره 15، شماره 1]
:: دقت سنجش بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش [دوره 13، شماره 1]
:: دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: راه کارهای مدیریت گفتار بررسی راه کارهای مدیریت تولید گفتار در زبان دوم ازدیدگاه شناختی با تکیه بر فصاحت کلام [دوره 15، شماره 2]
:: رشته های علوم انسانی ESP نقش زبان مادری در آموزش زبان نیمه تخصصی [دوره 13، شماره 1]
:: رشته ی دانشگاهی بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: روایی و پایایی ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم [دوره 15، شماره 1]
:: روش تدریس آموزش محور تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: روش تدریس برون داد تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: روش تلفیقی تسلط زبان ترکیب نتایج فراتحلیل میزان تاثیر بررسی میزان کارایی روش تلفیق مهارت ها در آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه فرا تحلیل [دوره 23، شماره 2]
:: زبان آموزان انگلیسی با اهداف ویژه آکادمیک رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 1]
:: زبان آموزان ایرانی رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی [دوره 23، شماره 1]
:: زبان آموزان ایرانی استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان [دوره 13، شماره 1]
:: ژانر تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: ژانر سیاسی بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی [دوره 14، شماره 2]
:: ساختار سلسله مراتبی تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: ساختارهای درخواست دوجمله ای در دادههای منظورشناختی ضمنی « درخواست » توجه به ساختار کنش کلامی [دوره 14، شماره 2]
:: سیاست زبان تحلیل اسنادی زبان آموزان دبیرستان: مورد زبان آموزان ایرانی [دوره 15، شماره 2]
:: سِیف (روش ابراز احساسات از طریق علائم) مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان [دوره 12، شماره 2]
:: عملکرد در آزمون رابطه ی بین استفاده از راهکارهای شناختی و فراشناختی و عملکرد در آزمون خواندن و درک مطلب در زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: فراگیری تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: فراوانی انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 15، شماره 2]
:: فعالیت تعاملی گرامر فعالیت آموزشی به عنوان طرح عملیاتی و فعالیت آموزشی به عنوان فرآیند اجرا: بازنگری در نقش معلم در اجرای فعالیت های آموزشی [دوره 11، شماره 2]
:: قابلیت دسترسی متفاوت قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2]
:: کارآمدی معلم باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی [دوره 14، شماره 1]
:: کاربرد شناسی زبان بینابین مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 14، شماره 1]
:: لود چند عاملی عوامل زیر بنایی خصوصیات موثر معلمان زبان انگلیسی: اعتبار سازه ای و تاثیر نمونه آماری [دوره 13، شماره 2]
:: متون مطبوعاتی بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: مجلات داخلی وخارجی تعامل بین ساختارهای آغازگری با محور های انتقال در مقالات تحقیقاتی علمی [دوره 13، شماره 1]
:: مدرسان زبان انگلیسی. اجتماعی سازی زبانی: باز‌خوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی [دوره 23، شماره 1]
:: مزاح تحلیل محاوره ای چت نوشتاری انگلیسی جوانان ایرانی [دوره 13، شماره 1]
:: مشخصه‌های گفتمانی تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام [دوره 11، شماره 2]
:: معلمان زبان انگلیسی در ایران نگاهی نو به راهبردهای ارتباطی در میان کنش های کلامی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: معیار گزینی روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش [دوره 12، شماره 1]
:: مقدمه مقالات تحقیقاتی درزبانشناسی کاربردی بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان [دوره 11، شماره 2]
:: مقیاس ارزیابی مهارت گفتاری مقایسه پایایی خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان در طول زمان [دوره 12، شماره 1]
:: مقیاس سنجش خود سازماندهی تحصیلی تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان [دوره 16، شماره 1]
:: مکالمه ای تی اس : روشی پویا برای آموزش زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 1]
:: میزان جذب اندازه گیری میزان کارآیی توجه پیشگیرنده به ساختار زبان با استفاده از برگه های ثبت میزان جذب [دوره 14، شماره 2]
:: نگارش راهبردی بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: نوشتار استدلالی از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ [دوره 15، شماره 1]
:: نوع سوالات بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی [دوره 16، شماره 1]
:: ویرایش طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان [دوره 12، شماره 2]
:: هوش هیجانی بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1]
:: یادگیری زبان انگلیسی الگوی اجتماعی و روانی یادگیری زبان انگلیسی: بررسی ابعاد سرمایه های فرهنگی/اجتماعی و شناختی/فراشناختی [دوره 16، شماره 1]
:: یادگیری زبان دوم بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم [دوره 14، شماره 2]
:: یادگیری ضمنی انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 23، شماره 2]
:: یادگیری لغت تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: Achievement outcomes Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1]
:: Asynchronous CMC modules L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks [دوره 19، شماره 1]
:: Authoritative identity The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction [دوره 18، شماره 2]
:: Bibliographic metadata Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from [دوره 16، شماره 2]
:: Chemistry A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles [دوره 21، شماره 1]
:: Communicative competence Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance [دوره 16، شماره 2]
:: Conceptual development The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective [دوره 18، شماره 2]
:: Consciousness-raising (C-R) task The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge [دوره 17، شماره 1]
:: Conventional test On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes [دوره 16، شماره 2]
:: Critical thinking Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills [دوره 18، شماره 1]
:: Culture Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Culture-specificity استعاره های بدن فارسی در پرتو توانش استعاری [دوره 25، شماره 1]
:: Doctoral students Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish [دوره 21، شماره 1]
:: EFL The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy [دوره 26، شماره 2]
:: EFL The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation [دوره 17، شماره 1]
:: EFL Early Reading in EFL Contexts Deserves More Attention from ELT Community [دوره 26، شماره 2]
:: EFL learners The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners [دوره 17، شماره 2]
:: EFL teacher education The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran [دوره 17، شماره 2]
:: Effect size The Effect of Teacher Scaffolding on EFL Learners’ Reading Proficiency: A Meta- analysis [دوره 25، شماره 1]
:: English Language Teaching (ELT) The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum [دوره 17، شماره 1]
:: Gender Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience [دوره 26، شماره 2]
:: Genre Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics [دوره 18، شماره 1]
:: Grammar Knowledge The Effect of Remodeling Various Structures on Improvement of the Knowledge of Grammar and Vocabulary of High School Students [دوره 26، شماره 2]
:: Grice's maxims Exploring the Translator's Solutions to the Translation of Conversational Implicatures from English into Persian: the Case of Tolkien's the Lord of the Rings [دوره 22، شماره 1]
:: Grounded theory approach An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools [دوره 18، شماره 1]
:: In-service teachers Delving into Pedagogical Levity: An Inquiry into the Interplay of Experience and Humor in Iranian EFL Teachers' Classroom Beliefs and Practices [دوره 25، شماره 1]
:: Incidental vocabulary learning Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning [دوره 17، شماره 2]
:: Interchange (Third Edition) series Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis [دوره 18، شماره 2]
:: Iranian EFL learners Aggression and oral proficiency: a correlational study [دوره 11، شماره 1]
:: Iranian EFL learners The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text [دوره 11، شماره 1]
:: Iranian EFL teachers Examining the Interplay of Assessment Literacy and Perceived Self-Efficacy among Iranian EFL Teachers [دوره 27، شماره 1]
:: Listening performance The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective [دوره 18، شماره 1]
:: Many-facet Rasch measurement model Rater Errors among Peer-Assessors: Applying the Many-Facet Rasch Measurement Model [دوره 18، شماره 2]
:: Meaning making The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process [دوره 17، شماره 2]
:: Mixed-methods research An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1]
:: Move patterns The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview [دوره 19، شماره 1]
:: Multisensory Language Learning Approach Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl [دوره 25، شماره 2]
:: New Bridges. A Contrastive Analysis of Linguistic Imperialism in Iranian & Lebanese TEFL Textbooks [دوره 27، شماره 1]
:: Parental involvement Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? [دوره 26، شماره 1]
:: Parsing strategies Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian [دوره 11، شماره 1]
:: Pedagogical practice Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers [دوره 21، شماره 1]
:: Problem-Based Instruction Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Productive knowledge Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses [دوره 17، شماره 2]
:: Rating scale Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: SEM External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence [دوره 18، شماره 2]
:: Soccer A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports [دوره 11، شماره 1]
:: Socially-shared metacognition Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation [دوره 19، شماره 1]
:: Sociocultural theory L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective [دوره 17، شماره 1]
:: Sociopragmatics “Knock on the wood honey to protect them from evil-eye:” A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners [دوره 25، شماره 1]
:: Speaking The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes [دوره 26، شماره 2]
:: Spiritual Intelligence. The Relationship Among Iranian EFL Teachers’ Spiritual Intelligence, Performance and Happiness: The Moderating Role of Psychological Well-being [دوره 26، شماره 2]
:: Strategic Use of Language Rhetoric and Ideology at Work in Political Discourse: Persuasion Strategies of the US. Democratic Party [دوره 26، شماره 1]
:: Structural Equation Modeling The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs [دوره 26، شماره 1]
:: Systemic functional linguistics Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports [دوره 19، شماره 1]
:: TOEFL iBT Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education [دوره 21، شماره 1]
:: Task difficulty Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels [دوره 21، شماره 1]
:: Teacher Training Course Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context [دوره 26، شماره 1]
:: Teacher development and reform An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction [دوره 18، شماره 1]
:: Teacher education Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses [دوره 21، شماره 1]
:: Textual input enhancement The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures [دوره 17، شماره 1]
:: Transfer of knowledge Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice [دوره 18، شماره 1]
:: Translation Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process [دوره 25، شماره 1]
:: Types of feedback L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Un interpretable feature On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques [دوره 17، شماره 1]
:: Validation Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) [دوره 16، شماره 2]
:: Valorization Multicultural Personality Traits Development in an EFL Context: The Case of Iranian EFL Students at BA, MA and Ph.D. Levels [دوره 16، شماره 2]
:: Vocabulary Knowledge The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes [دوره 26، شماره 1]
:: WDCT The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production [دوره 18، شماره 2]
:: Word Journal The Contribution of BigBlueButton and Formative Assessment Strategies to the Directed Motivational Currents of Iranian EFL Students [دوره 27، شماره 1]
:: Word lists The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books [دوره 17، شماره 2]
:: Working Memory Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes [دوره 26، شماره 1]
:: Working memory capacity Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred? [دوره 21، شماره 1]
:: Writing The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2]
:: Writing Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Writing The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension [دوره 27، شماره 1]
:: Writing The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability [دوره 26، شماره 2]
:: Writing performance A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: and compositional mode of meaning making Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books [دوره 16، شماره 2]
:: gender A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing [دوره 17، شماره 1]
:: interpersonal relationships Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study [دوره 26، شماره 1]
:: learning difficulties A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran [دوره 25، شماره 2]
:: mixed-methods design Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships [دوره 26، شماره 2]
:: paratextual The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian [دوره 26، شماره 2]
:: research review Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2]
:: separation The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model [دوره 11، شماره 1]
:: sermons No. 87 and 191 Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme [دوره 26، شماره 1]
:: teacher engagement An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling [دوره 25، شماره 2]
:: teacher training Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute [دوره 25، شماره 2]
:: teachers Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications [دوره 26، شماره 2]
:: translation The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words [دوره 26، شماره 2]
:: translation strategy Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance [دوره 25، شماره 2]
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 26 queries by YEKTAWEB 4729