[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 18، شماره 2 - ( 6-1394 ) ::
جلد 18 شماره 2 صفحات 141-164 برگشت به فهرست نسخه ها
The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction
Golnar Mazdayasna، Amin Zaini
چکیده:   (2540 مشاهده)

واژه‌های کلیدی: Prewriting discussions، Collaborative activities، Writing skills، Identity، Collective identity، Individualistic identity، Authoritative identity
متن کامل [PDF 444 kb]   (1670 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ | پذیرش: ۱۳۹۴/۵/۲۵ | انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code



XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction. IJAL. 2015; 18 (2) :141-164
URL: http://ijal.khu.ac.ir/article-1-2556-fa.html

Mazdayasna Golnar، Zaini Amin. The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction. زبانشناسی کاربردی. 1394; 18 (2) :141-164

URL: http://ijal.khu.ac.ir/article-1-2556-fa.html



دوره 18، شماره 2 - ( 6-1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.15 seconds with 32 queries by YEKTAWEB 3898