[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..

نمایه نویسندگان

تمام نسخه ها
:: آریامنش، علی اکبر سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی [دوره 23، شماره 2]
:: آهنگری، سعیده رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی [دوره 23، شماره 1]
:: احمد نتاج، فاظمه بررسی میزان کارایی روش تلفیق مهارت ها در آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه فرا تحلیل [دوره 23، شماره 2]
:: احمدی شیرازی، معصومه استفاده از لیست ارزیابی دوگانه تحلیلی جزئی نگر در ایجاد پایایی ارزیابی نوشتار فردی و گروهی مصححان [دوره 16، شماره 1]
:: احمدی صفا، محمد مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 14، شماره 1]
:: احمدی صفا، محمد بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 16، شماره 1]
:: احمدیان، موسی بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: احمدی، عبدالحسین تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور [دوره 14، شماره 2]
:: احمدی، علی ر ضا مقایسه پایایی خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان در طول زمان [دوره 12، شماره 1]
:: احمدی، علیرضا بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی [دوره 14، شماره 2]
:: استوار نامقی، سید علی بررسی میزان کارایی روش تلفیق مهارت ها در آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه فرا تحلیل [دوره 23، شماره 2]
:: اشتریان، سرور The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text [دوره 11، شماره 1]
:: اکبریان، اسحاق رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 1]
:: اکبری، رامین Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1]
:: اکبری، رامین کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود [دوره 14، شماره 2]
:: امیری، منصوره Aggression and oral proficiency: a correlational study [دوره 11، شماره 1]
:: امینی باغبادرانی، الهام تاثیر توسعه راهبردهای خود تنظیمی بر نگارش ایجابی و خود کارایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: ایمانی نایینی، محسن Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1]
:: بابایی، عصمت آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی [دوره 23، شماره 1]
:: بحرانی، مریم بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی [دوره 14، شماره 2]
:: برابادی، الیاس ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم [دوره 15، شماره 1]
:: براتی، حسین سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی [دوره 23، شماره 2]
:: بردلی، جاف انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 15، شماره 2]
:: بصیریان، مرتضی اندازه گیری میزان کارآیی توجه پیشگیرنده به ساختار زبان با استفاده از برگه های ثبت میزان جذب [دوره 14، شماره 2]
:: بقائی، پوریا تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: بقایی مقدم، پوریا The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model [دوره 11، شماره 1]
:: بقایی، پوریا روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش [دوره 12، شماره 1]
:: بنی اسماعیلی، ندا بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: بهادر، حمید گروه بندی و متغیرهای پراکنده کننده قوای ذهنی مرتبط با پیچیدگی شناختی: تاثیر بر تولید زبانی زبان آموزان [دوره 15، شماره 1]
:: بیرجندی، پرویز بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش [دوره 13، شماره 1]
:: بیرجندی، پرویز تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: بیگ زاده، لیلا استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان [دوره 13، شماره 1]
:: پیش قدم، رضا ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم [دوره 15، شماره 1]
:: پیش قدم، رضا تحلیل اسنادی زبان آموزان دبیرستان: مورد زبان آموزان ایرانی [دوره 15، شماره 2]
:: پیش قدم، رضا The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model [دوره 11، شماره 1]
:: پیش قدم، رضا تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1]
:: پیشقدم، رضا روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش [دوره 12، شماره 1]
:: پیشقدم، رضا الگوی اجتماعی و روانی یادگیری زبان انگلیسی: بررسی ابعاد سرمایه های فرهنگی/اجتماعی و شناختی/فراشناختی [دوره 16، شماره 1]
:: تاج الدین، ضیاء تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: تاج الدین، ضیاء باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی [دوره 14، شماره 1]
:: تاج الدین، ضیاء در دادههای منظورشناختی ضمنی « درخواست » توجه به ساختار کنش کلامی [دوره 14، شماره 2]
:: تاج الدین، ضیاء مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان [دوره 12، شماره 2]
:: تاج الدین، ضیاء گروه بندی و متغیرهای پراکنده کننده قوای ذهنی مرتبط با پیچیدگی شناختی: تاثیر بر تولید زبانی زبان آموزان [دوره 15، شماره 1]
:: تحریریان، محمد حسن تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام [دوره 11، شماره 2]
:: تحریریان، محمد حسن بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: تسنیمی، مهشاد قدرت پیش بینی دانش نحوی، وسعت واژگان و راهبردهای فراشناختی در روان خوانی زبان دوم [دوره 23، شماره 2]
:: تقی زاده، معصومه کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی: آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ [دوره 23، شماره 2]
:: توسلی، کبری کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود [دوره 14، شماره 2]
:: توکلی، منصور بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی [دوره 14، شماره 2]
:: جعفری گهر، منوچهر تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان [دوره 16، شماره 1]
:: جعفری گهر، منوچهر آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم [دوره 23، شماره 1]
:: جلالی، سارا مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ [دوره 12، شماره 1]
:: جلیلی فر، علیرضا تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: حبیبی، پژمان بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان [دوره 11، شماره 2]
:: حدیدی تمجید، نسرین رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی [دوره 23، شماره 1]
:: حدیدی، یاسر توجه دوباره به منشاء تکاملی زبان: استعاره گرامری نحوی در زبان علم و نثر مدرن تخیلی [دوره 11، شماره 2]
:: حسن زاده، لیلا رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی [دوره 23، شماره 1]
:: حسین پور، آرزو تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: حسینی، آذر تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1]
:: حمیدی، ندا تحلیل محاوره ای چت نوشتاری انگلیسی جوانان ایرانی [دوره 13، شماره 1]
:: حیدری، نجمه بررسی راه کارهای مدیریت تولید گفتار در زبان دوم ازدیدگاه شناختی با تکیه بر فصاحت کلام [دوره 15، شماره 2]
:: خانی، رضا تعامل بین ساختارهای آغازگری با محور های انتقال در مقالات تحقیقاتی علمی [دوره 13، شماره 1]
:: خدادادی، ابراهیم پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی [دوره 12، شماره 1]
:: خدادادی، ابراهیم عوامل زیر بنایی خصوصیات موثر معلمان زبان انگلیسی: اعتبار سازه ای و تاثیر نمونه آماری [دوره 13، شماره 2]
:: خداوردی، ندا باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی [دوره 14، شماره 1]
:: خزاعی نژاد، بهاره بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: خطیب، محمد مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 14، شماره 1]
:: خطیب، محمد تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: خلیلیان، هاجر بررسی رابطه آگاهی فرا شناختی و دو بُعد دانش واژگانی [دوره 15، شماره 1]
:: خواجوی، غلام حسن الگوی اجتماعی و روانی یادگیری زبان انگلیسی: بررسی ابعاد سرمایه های فرهنگی/اجتماعی و شناختی/فراشناختی [دوره 16، شماره 1]
:: خیاطان، پریناز انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 23، شماره 2]
:: دده بیگلو، مهدی دده بیگلو تاثیر ارتباط از طریق کامپیوتر و ارتباط شفاهی رو در رو در درک و تولید واژگان زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 2]
:: دقت، ساناز تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها [دوره 13، شماره 2]
:: دیوسر، هدی آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم [دوره 23، شماره 1]
:: راحمی، جمیله تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: رحمانی دوغارونی، وحید نگاهی نو به راهبردهای ارتباطی در میان کنش های کلامی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: رحیمی دومکانی، مسعود قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2]
:: رحیمی، علی قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: رحیمی، محمد تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها [دوره 13، شماره 2]
:: رحیمی، محمد A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports [دوره 11، شماره 1]
:: رضائی، عباسعلی تاثیر ارتباط همزمان ارتباط بوسیله رایانه بر توانش گفتاری زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: رضائی، غفور بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی [دوره 16، شماره 1]
:: روحانی، علی بررسی رابطه آگاهی فرا شناختی و دو بُعد دانش واژگانی [دوره 15، شماره 1]
:: روحانی، علی تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: روحانی، علی تاثیر توسعه راهبردهای خود تنظیمی بر نگارش ایجابی و خود کارایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: زارعی، عباسعلی تاثیر ارتباط از طریق کامپیوتر و ارتباط شفاهی رو در رو در درک و تولید واژگان زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 2]
:: زارعی، عباسعلی بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: زندمقدم، امیر تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: زندیان، سارا بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس چارچوب نظری حاتم و میسن [دوره 23، شماره 2]
:: سعادت، محبوبه A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports [دوره 11، شماره 1]
:: سعیدی، مودت آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی [دوره 23، شماره 1]
:: سعیدی، مهناز تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر [دوره 12، شماره 2]
:: سعیدی، مهناز تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: سلطانی مقدم، مجید محیط‌های یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازه‌گیری در بافت کلاس زبان [دوره 23، شماره 1]
:: سلطانی، علی قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: سیری، مسعود بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش [دوره 13، شماره 1]
:: سیف ریحانی، مهسا رابطه ی بین استفاده از راهکارهای شناختی و فراشناختی و عملکرد در آزمون خواندن و درک مطلب در زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: شاکریان، زری قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2]
:: شاه ولی، پیام تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: شاهزمانی، مژده بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: شکوهی، حسین تحلیل محاوره ای چت نوشتاری انگلیسی جوانان ایرانی [دوره 13، شماره 1]
:: شکوهی، حسین ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی [دوره 12، شماره 2]
:: صادقی، آرام رضا ای تی اس : روشی پویا برای آموزش زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 1]
:: صادقی، سمیه عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم [دوره 23، شماره 1]
:: صادقی، کریم سنجش درک مطلب: اعتبار قضاوتی آزمون کلوز [دوره 11، شماره 2]
:: صبا، زینب تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: صفری، محمود تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: طالبی نژاد، محمد رضا بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: ظفری، نوشین تاثیر ارتباط همزمان ارتباط بوسیله رایانه بر توانش گفتاری زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: عاکف، کوروش طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان [دوره 12، شماره 2]
:: عبادی، سامان در دادههای منظورشناختی ضمنی « درخواست » توجه به ساختار کنش کلامی [دوره 14، شماره 2]
:: عباسیان، فاطمه تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام [دوره 11، شماره 2]
:: عرب منفرد، علی Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian [دوره 11، شماره 1]
:: عسکرزاده طرقبه، رجبعلی تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1]
:: عطایی، محمود رضا دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ [دوره 15، شماره 1]
:: عطایی، محمود رضا بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: علوی نیا، پرویز مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان [دوره 12، شماره 2]
:: علی بخشی، گودرز تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران [دوره 14، شماره 1]
:: علیشاهی، زهرا ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی [دوره 12، شماره 2]
:: عمل صالح، احیا A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports [دوره 11، شماره 1]
:: عمل صالح، احیا تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها [دوره 13، شماره 2]
:: عنانی سراب، محمد رضا رابطه ی بین استفاده از راهکارهای شناختی و فراشناختی و عملکرد در آزمون خواندن و درک مطلب در زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: عنانی سراب، محمد رضا فعالیت آموزشی به عنوان طرح عملیاتی و فعالیت آموزشی به عنوان فرآیند اجرا: بازنگری در نقش معلم در اجرای فعالیت های آموزشی [دوره 11، شماره 2]
:: غفارثمر، رضا Aggression and oral proficiency: a correlational study [دوره 11، شماره 1]
:: غفارثمر، رضا تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور [دوره 14، شماره 2]
:: غلامی، جواد اندازه گیری میزان کارآیی توجه پیشگیرنده به ساختار زبان با استفاده از برگه های ثبت میزان جذب [دوره 14، شماره 2]
:: غنی زاده، افسانه بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1]
:: فتحی، جلیل محیط‌های یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازه‌گیری در بافت کلاس زبان [دوره 23، شماره 1]
:: فراهانی، علی اکبر توجه دوباره به منشاء تکاملی زبان: استعاره گرامری نحوی در زبان علم و نثر مدرن تخیلی [دوره 11، شماره 2]
:: فرجامی، هادی استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان [دوره 15، شماره 1]
:: فضیلت فر، علی محمد ESP نقش زبان مادری در آموزش زبان نیمه تخصصی [دوره 13، شماره 1]
:: قاسمی، زهزا بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم [دوره 14، شماره 2]
:: قنسولی، بهزاد تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: کتابی، سعید بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس چارچوب نظری حاتم و میسن [دوره 23، شماره 2]
:: کریمی الوار، نبی Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1]
:: کشاورز، محمد حسین تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: کشاورز، محمد حسین The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text [دوره 11، شماره 1]
:: کیانی، غلامرضا مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ [دوره 12، شماره 1]
:: کیانی، غلامرضا Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1]
:: کیوان پناه، شیوا نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی [دوره 12، شماره 2]
:: کیوان پناه، شیوا بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم [دوره 14، شماره 2]
:: لطفی، احمدرضا انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 23، شماره 2]
:: مرتضوی، محبوبه تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان [دوره 16، شماره 1]
:: مرعشی، حمید استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان [دوره 13، شماره 1]
:: مزدایسنا، گلنار ESP نقش زبان مادری در آموزش زبان نیمه تخصصی [دوره 13، شماره 1]
:: مزدایسنا، گلنار کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی: آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ [دوره 23، شماره 2]
:: معافیان، فاطمه بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1]
:: معتکف، راحله تحلیل اسنادی زبان آموزان دبیرستان: مورد زبان آموزان ایرانی [دوره 15، شماره 2]
:: معرفت، حمیده Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian [دوره 11، شماره 1]
:: معرفت، فهیمه از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ [دوره 15، شماره 1]
:: مفتون، پرویز عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم [دوره 23، شماره 1]
:: مفتون، پرویز بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی [دوره 16، شماره 1]
:: مفتون، پرویز طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان [دوره 12، شماره 2]
:: مکی، محمد انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 15، شماره 2]
:: منصوری نژاد، علی تعامل بین ساختارهای آغازگری با محور های انتقال در مقالات تحقیقاتی علمی [دوره 13، شماره 1]
:: مهدی راد، فاطمه کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی: آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ [دوره 23، شماره 2]
:: میرزایی، عزیزاالله قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2]
:: میرزایی، عزیزالله بررسی راه کارهای مدیریت تولید گفتار در زبان دوم ازدیدگاه شناختی با تکیه بر فصاحت کلام [دوره 15، شماره 2]
:: ناصری، مریم بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: ناکاتانی، یاسوئو انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 15، شماره 2]
:: ناوری، صفورا تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1]
:: ناوری، صفورا روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش [دوره 12، شماره 1]
:: نورزاده، سعید محیط‌های یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازه‌گیری در بافت کلاس زبان [دوره 23، شماره 1]
:: نوشی، موسی از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ [دوره 15، شماره 1]
:: نیکویی نژاد، فاطمه دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ [دوره 15، شماره 1]
:: وثوقی، مرجان اجتماعی سازی زبانی: باز‌خوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی [دوره 23، شماره 1]
:: وحید دستجردی، حسین بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس چارچوب نظری حاتم و میسن [دوره 23، شماره 2]
:: هادیان، بهرام انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 23، شماره 2]
:: یادگاری، حمید رضا بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: یزدانی مقدم، مسعود تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور [دوره 14، شماره 2]
:: یزدانی مقدم، مسعود عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم [دوره 23، شماره 1]
:: یعقوبی، باقر نگاهی نو به راهبردهای ارتباطی در میان کنش های کلامی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: یموتی، پونه نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی [دوره 12، شماره 2]
:: یوحنایی، منیژه سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی [دوره 23، شماره 2]
:: یوسفی، ماندانا تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: Abaszadeh، Afsaneh [دوره 20، شماره 2]
:: Abbasi Talabari، Fattaneh A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach [دوره 21، شماره 2]
:: Abbasi، Pouya Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: Adel، Seyed Mohammad Reza An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1]
:: Adel، Seyyed Mohammad Reza [دوره 20، شماره 1]
:: Afghari، Akbar Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance [دوره 16، شماره 2]
:: Afzali، Katayoon Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses [دوره 21، شماره 1]
:: Afzali، Katayoon [دوره 20، شماره 2]
:: Ahmadi Safa، Mohammad [دوره 24، شماره 1]
:: Ahmadi، Alireza On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes [دوره 16، شماره 2]
:: Akhtari، Mona The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes [دوره 26، شماره 2]
:: Alibabaee، Ahmad [دوره 20، شماره 2]
:: Alibabaee، Ahmad On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques [دوره 17، شماره 1]
:: Alipour، Mohammad Analyzing Metaphors of Temporal Concepts in the Novel of “the Fig Tree of Temples” From Cognitive Semantics Perspective [دوره 26، شماره 2]
:: Allami، Hamid [دوره 24، شماره 1]
:: Amirian، Seyed Mohammad Reza An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1]
:: Arab Mofrad، Ali Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications [دوره 26، شماره 2]
:: Arizavi، Saleh Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics [دوره 18، شماره 1]
:: Arjmandpour، Aysa Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance [دوره 25، شماره 2]
:: Asadnia، Fatemeh Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish [دوره 21، شماره 1]
:: Asadnia، Fatemeh The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview [دوره 19، شماره 1]
:: Ashtarian، Soroor Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit [دوره 21، شماره 2]
:: Atai، Mahmood Reza [دوره 20، شماره 1]
:: Atai، Mahmood Reza Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish [دوره 21، شماره 1]
:: Atai، Mahmood Reza The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview [دوره 19، شماره 1]
:: Atai، Mahmood Reza An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction [دوره 18، شماره 1]
:: Azad، Mahnaz The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes [دوره 26، شماره 2]
:: Azimi، Hadi The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension [دوره 26، شماره 2]
:: Babaii، Esmat Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from [دوره 16، شماره 2]
:: Badiozaman، Fatemeh Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process [دوره 25، شماره 1]
:: Bagheripour، Razieh Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process [دوره 25، شماره 1]
:: Bahri، Hossein Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance [دوره 25، شماره 2]
:: Bahri، Hossein The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian [دوره 26، شماره 2]
:: Bakhtiari، Somayeh Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis [دوره 18، شماره 2]
:: Baleghizadeh، Sasan The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation [دوره 17، شماره 1]
:: Baqerzadeh Hosseini، Mohammad The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production [دوره 18، شماره 2]
:: Barabadi، Elyas An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools [دوره 18، شماره 1]
:: Barani، Ghasem Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2]
:: Barzegar Rahatlou، Mohammad The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension [دوره 26، شماره 2]
:: Basitnejad، Jamshid Analyzing Metaphors of Temporal Concepts in the Novel of “the Fig Tree of Temples” From Cognitive Semantics Perspective [دوره 26، شماره 2]
:: Bazyar، Mehdi استعاره های بدن فارسی در پرتو توانش استعاری [دوره 25، شماره 1]
:: Bazyar، Mehdi Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach [دوره 26، شماره 1]
:: Behrooznia، Saeedeh A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing [دوره 17، شماره 1]
:: Beikian، Ali Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute [دوره 25، شماره 2]
:: Beikian، Ali Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context [دوره 26، شماره 1]
:: Bijani، Houman A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: Bijani، Houman Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: Birjandi، Parviz The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective [دوره 18، شماره 1]
:: Chahkandi، Fatemeh Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Dehbozorgi، Mehrnoosh Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes [دوره 26، شماره 1]
:: Doosti، Mehdi A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles [دوره 21، شماره 1]
:: Ebadi، Saman L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective [دوره 17، شماره 1]
:: Ebadi، Saman Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit [دوره 21، شماره 2]
:: Ebadi، Saman The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective [دوره 18، شماره 2]
:: Eghtesadi Roudi، Ahmadreza Early Reading in EFL Contexts Deserves More Attention from ELT Community [دوره 26، شماره 2]
:: Esfandiari، Rajab Rater Errors among Peer-Assessors: Applying the Many-Facet Rasch Measurement Model [دوره 18، شماره 2]
:: Esfandiari، Shohreh The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks [دوره 22، شماره 2]
:: Eshkevari، Adnan Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme [دوره 26، شماره 1]
:: Eslami Rasekh، Abbass Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Fakharzadeh، Mehrnoosh Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice [دوره 18، شماره 1]
:: Farjami، Hadi The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books [دوره 17، شماره 2]
:: Farrokh Allaiee، Farnaz The Relationship between High School Students' Social Capital and Their Foreign Language Achievement: A Gender and Regional Variations Perspective [دوره 20، شماره 2]
:: Farzizadeh، Bahareh Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred? [دوره 21، شماره 1]
:: Fathali، Somayeh Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience [دوره 26، شماره 2]
:: Fazilatfar، Ali Mohammad Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers [دوره 21، شماره 1]
:: Fazilatfar، Ali Mohammad [دوره 20، شماره 2]
:: Fotovatnia، Zahra A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates [دوره 22، شماره 2]
:: Ganji، Mansoor Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context [دوره 26، شماره 1]
:: Ganji، Mansoor Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute [دوره 25، شماره 2]
:: Ghaemi، Farid Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2]
:: Ghafournia، Narjes Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance [دوره 16، شماره 2]
:: Ghamoushi، Masoumeh An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling [دوره 25، شماره 2]
:: Ghamoushi، Masoumeh The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability [دوره 26، شماره 2]
:: Ghanbari، Pegah Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study [دوره 26، شماره 1]
:: Ghanizadeh، Afsaneh External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence [دوره 18، شماره 2]
:: Ghazanfari، Mohammad Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) [دوره 16، شماره 2]
:: Ghazi Mirsaeed، Seyed Javad Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Gheisari، Nouzar The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective [دوره 18، شماره 2]
:: Gholami، Javad A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns [دوره 21، شماره 2]
:: Ghonsooly، Behzad External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence [دوره 18، شماره 2]
:: Ghonsooly، Behzad Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2]
:: Gorjian، Bahman Analyzing Metaphors of Temporal Concepts in the Novel of “the Fig Tree of Temples” From Cognitive Semantics Perspective [دوره 26، شماره 2]
:: Hadian، Bahram The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2]
:: Hakani، Mohammad Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? [دوره 26، شماره 1]
:: Hanif، Mohsen Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study [دوره 26، شماره 1]
:: Hashamdar، Mohammad An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling [دوره 25، شماره 2]
:: Hashemian، Mahmood L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks [دوره 19، شماره 1]
:: Hashemi، Mohammad Reza A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing [دوره 17، شماره 1]
:: Hassanzadeh، Mohammad Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning [دوره 17، شماره 2]
:: Hemmati، Fatemeh The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran [دوره 17، شماره 2]
:: Hemmati، Fatemeh The Relationship between High School Students' Social Capital and Their Foreign Language Achievement: A Gender and Regional Variations Perspective [دوره 20، شماره 2]
:: Hesami، Zahra Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers [دوره 21، شماره 1]
:: Hessamy، Gholamreza The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran [دوره 17، شماره 2]
:: Hokmabadi، Fahimeh Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2]
:: Hoomanfard، Mohammad Hamed A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations [دوره 21، شماره 2]
:: Hosseini Mousavi، Seyyedeh Ghazal The Effect of Teacher Scaffolding on EFL Learners’ Reading Proficiency: A Meta- analysis [دوره 25، شماره 1]
:: Hosseinpur، Rasoul Mohammad The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge [دوره 17، شماره 1]
:: Jabbari، Ali Akbar [دوره 20، شماره 2]
:: Jafarigohar، Manoochehr Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation [دوره 19، شماره 1]
:: Jafarigohar، Manoochehr The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures [دوره 17، شماره 1]
:: Jafarigohar، Manoochehr Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels [دوره 21، شماره 1]
:: Jafarigohar، Monoochehr A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations [دوره 21، شماره 2]
:: Jafarpour Mamaghani، Homa Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Jahangiri، Zeinab The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension [دوره 26، شماره 2]
:: Jalali، Mehri The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures [دوره 17، شماره 1]
:: Jalilifar، Alireza A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations [دوره 21، شماره 2]
:: Jones، Jeffery A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates [دوره 22، شماره 2]
:: Jooybary، Leila [دوره 20، شماره 2]
:: Kamareh، Mahshid Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience [دوره 26، شماره 2]
:: Karimi Alavijeh، Khadijeh The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum [دوره 17، شماره 1]
:: Karimi، Farnoosh EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content [دوره 22، شماره 2]
:: Karimi، Mohammad Nabi Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish [دوره 21، شماره 1]
:: Karimi، Mohammad Nabi [دوره 20، شماره 2]
:: Karimi، Simin The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian [دوره 26، شماره 2]
:: Karrabi، Mohsen An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction [دوره 18، شماره 1]
:: Khalafi، Zeinab Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: Khalili، Sepideh Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships [دوره 26، شماره 2]
:: Khatib، Mohammad A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach [دوره 21، شماره 2]
:: Khatib، Mohammad The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production [دوره 18، شماره 2]
:: Khatib، Mohammad Multicultural Personality Traits Development in an EFL Context: The Case of Iranian EFL Students at BA, MA and Ph.D. Levels [دوره 16، شماره 2]
:: Khedri، Naime The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes [دوره 26، شماره 1]
:: Khoramshekouh، Amin L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks [دوره 19، شماره 1]
:: Lavasani، Morvarid The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective [دوره 18، شماره 1]
:: Lowie، Wander Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: Madadkar Shandi، Mahdi The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy [دوره 26، شماره 2]
:: Mahmoudabadi، Zahra The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners [دوره 17، شماره 2]
:: Maldar، Malihe The Effect of Online Assessment on Speaking Complexity, Accuracy, and Fluency of Iranian Intermediate EFL Learners [دوره 25، شماره 1]
:: Mallahi، Omid An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1]
:: Mansouri، Sara The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2]
:: Marandi، S. Susan The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum [دوره 17، شماره 1]
:: Marefat، Fahimeh Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning [دوره 17، شماره 2]
:: Marefat، Hamideh Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred? [دوره 21، شماره 1]
:: Masoumpanah، Zahra [دوره 20، شماره 2]
:: Masoun، Atieh The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation [دوره 17، شماره 1]
:: Mazandarani، Omid Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2]
:: Mazdayasna، Golnar The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction [دوره 18، شماره 2]
:: Mazdayasna، Golnar Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers [دوره 21، شماره 1]
:: Mirebrahim، Matin Sadat [دوره 24، شماره 1]
:: Mirzaei، Azizullah Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills [دوره 18، شماره 1]
:: Mirzaei، Azizullah L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks [دوره 19، شماره 1]
:: Modiri، Somayyeh Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme [دوره 26، شماره 1]
:: Moghimi، Masoumeh Delving into Pedagogical Levity: An Inquiry into the Interplay of Experience and Humor in Iranian EFL Teachers' Classroom Beliefs and Practices [دوره 25، شماره 1]
:: Mohaghegh Mahjoobi، Fatemeh A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing [دوره 17، شماره 1]
:: Mohamadi Zenouzagh، Zohre An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling [دوره 25، شماره 2]
:: Mohammadi، Mohammad Omid [دوره 20، شماره 2]
:: Mohammadi، Zohreh Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Mohammadnia، Zhila A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns [دوره 21، شماره 2]
:: Moharrami Gheydari، Saeid A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: Molavi، Arezou Analyzing Metaphors of Temporal Concepts in the Novel of “the Fig Tree of Temples” From Cognitive Semantics Perspective [دوره 26، شماره 2]
:: Momenzadeh، Marjan On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques [دوره 17، شماره 1]
:: Moradkhani، Shahab [دوره 20، شماره 2]
:: Moradkhani، Shahab Moradkhani Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships [دوره 26، شماره 2]
:: Mortazavi، Mahboubeh Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels [دوره 21، شماره 1]
:: Mortazavi، Mahbubeh Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation [دوره 19، شماره 1]
:: Motaghizadeh، Isa Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme [دوره 26، شماره 1]
:: Mousavi، Seyyed Ahmad Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics [دوره 18، شماره 1]
:: Movassagh، Hossein A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles [دوره 21، شماره 1]
:: Naderifarjad، Zahra Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl [دوره 25، شماره 2]
:: Nafissi، Zohreh EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content [دوره 22، شماره 2]
:: Naji Meidani، Elham Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) [دوره 16، شماره 2]
:: Nakhaee، Shiva The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis [دوره 22، شماره 2]
:: Namdari، Namdar Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics [دوره 18، شماره 1]
:: Naseri Karimvand، Parisa The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran [دوره 17، شماره 2]
:: Nourodin، Yousofi Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl [دوره 25، شماره 2]
:: Nour، Payam Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Oroji، Mohammad Reza Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: Oroji، Mohammad Reza A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: Oskouiefar، Marjan The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability [دوره 26، شماره 2]
:: Ostovar-Namaghi، Seyyed Ali The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis [دوره 22، شماره 2]
:: Ostovar-Namaghi، Seyyed Ali The Effect of Teacher Scaffolding on EFL Learners’ Reading Proficiency: A Meta- analysis [دوره 25، شماره 1]
:: Parsa، Soheila [دوره 20، شماره 2]
:: Pirbeig، Fateme A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran [دوره 25، شماره 2]
:: Pishghadam، Reza Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) [دوره 16، شماره 2]
:: Poorzangeneh، Marzieh Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills [دوره 18، شماره 1]
:: Pourdana، Natasha Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2]
:: Pourdana، Natasha Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Rahemi، Jamileh The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives [دوره 21، شماره 2]
:: Rahimi، Muhamad Alii A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns [دوره 21، شماره 2]
:: Rahmatollahi، Maryam The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes [دوره 26، شماره 1]
:: Rajabi، Rouhollah A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: Ramezanian، Mohsen [دوره 24، شماره 1]
:: Ramezanzadeh، Akram [دوره 20، شماره 1]
:: Rashidi، Naser Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes [دوره 26، شماره 1]
:: Razmjoo، Seyyed Ayatolla An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools [دوره 18، شماره 1]
:: Rekabizadeh، Forough The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs [دوره 26، شماره 1]
:: Rezvani، Ehsan The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2]
:: Roohani، Ali Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills [دوره 18، شماره 1]
:: Rostami، Soroor External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence [دوره 18، شماره 2]
:: Saadat، Mahboobeh Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis [دوره 18، شماره 2]
:: Saadat، Mahboobeh The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process [دوره 17، شماره 2]
:: Sadri، Elham Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books [دوره 16، شماره 2]
:: Safari، Faeze On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes [دوره 16، شماره 2]
:: Sahragard، Rahman The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process [دوره 17، شماره 2]
:: Saidi، Mavadat The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs [دوره 26، شماره 1]
:: Samadi Bahrami، Hossein Multicultural Personality Traits Development in an EFL Context: The Case of Iranian EFL Students at BA, MA and Ph.D. Levels [دوره 16، شماره 2]
:: Samani، Ebrahim Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process [دوره 25، شماره 1]
:: Sarsarabi، Sharareh Sadat The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words [دوره 26، شماره 2]
:: Sazegar، Zeynab The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words [دوره 26، شماره 2]
:: Scheerer، Nichole A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates [دوره 22، شماره 2]
:: Sepehrinia، Sajjad Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications [دوره 26، شماره 2]
:: Shahini، Gholamhossein Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? [دوره 26، شماره 1]
:: Shayestefar، Parvaneh Rhetoric and Ideology at Work in Political Discourse: Persuasion Strategies of the US. Democratic Party [دوره 26، شماره 1]
:: Sheikhi، Mahsa A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: Shirazizadeh، Mohsen Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience [دوره 26، شماره 2]
:: Shirkhani، Servat L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Soleimani، Hassan The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners [دوره 17، شماره 2]
:: Soodmand Afshar، Hassan A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles [دوره 21، شماره 1]
:: Soozandehfar، Seyyed Mohammad Ali ‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series [دوره 22، شماره 2]
:: Sotoudehnama، Elaheh EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content [دوره 22، شماره 2]
:: Souzandehfar، Marzieh Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education [دوره 21، شماره 1]
:: Souzandehfar، Marzieh The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process [دوره 17، شماره 2]
:: Souzandehfar، Marzieh ‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series [دوره 22، شماره 2]
:: Taase، Yoones Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from [دوره 16، شماره 2]
:: Tabatabaei، Omid The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2]
:: Taghaddomi، Mohammad Shahin The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy [دوره 26، شماره 2]
:: Tahan Shizari، Parisa Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2]
:: Taherkhani، Reza Delving into Pedagogical Levity: An Inquiry into the Interplay of Experience and Humor in Iranian EFL Teachers' Classroom Beliefs and Practices [دوره 25، شماره 1]
:: Tahririan، Mohammad Hassan [دوره 20، شماره 2]
:: Tahririan، Mohammad Hassan Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books [دوره 16، شماره 2]
:: Tahririan، Mohammad Hassan [دوره 20، شماره 2]
:: Tajeddin، Zia L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Tajeddin، Zia Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses [دوره 17، شماره 2]
:: Tajeddin، Zia The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge [دوره 17، شماره 1]
:: Talebzadeh، Hossein “Knock on the wood honey to protect them from evil-eye:” A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners [دوره 25، شماره 1]
:: Tavakoli، Mansour Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Tavassoli، Kobra The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks [دوره 22، شماره 2]
:: Tavassoli، Kobra The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability [دوره 26، شماره 2]
:: Tavassoli، Kobra The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes [دوره 26، شماره 1]
:: Tavassoli، Kobra Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2]
:: Vakili Latif، Shokoufeh Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports [دوره 19، شماره 1]
:: Youhanaee، Manijeh Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice [دوره 18، شماره 1]
:: Younesi، Hossein Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses [دوره 17، شماره 2]
:: Younesi، Mozhgan “Knock on the wood honey to protect them from evil-eye:” A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners [دوره 25، شماره 1]
:: Yousofi، Nourodin Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit [دوره 21، شماره 2]
:: Yousofi، Nourrodin [دوره 20، شماره 2]
:: Zaini، Amin The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction [دوره 18، شماره 2]
:: Zarei Abarghoui، Shiva Sadat On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques [دوره 17، شماره 1]
:: Zareian، Gholam Reza An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1]
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 26 queries by YEKTAWEB 4703