 |
آریامنش، علی اکبر
سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی [دوره 23، شماره 2] |
 |
آهنگری، سعیده
رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی [دوره 23، شماره 1] |
 |
احمد نتاج، فاظمه
بررسی میزان کارایی روش تلفیق مهارت ها در آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه فرا تحلیل [دوره 23، شماره 2] |
 |
احمدی شیرازی، معصومه
استفاده از لیست ارزیابی دوگانه تحلیلی جزئی نگر در ایجاد پایایی ارزیابی نوشتار فردی و گروهی مصححان [دوره 16، شماره 1] |
 |
احمدی صفا، محمد
مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 14، شماره 1] |
 |
احمدی صفا، محمد
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 16، شماره 1] |
 |
احمدیان، موسی
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1] |
 |
احمدی، عبدالحسین
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور [دوره 14، شماره 2] |
 |
احمدی، علی ر ضا
مقایسه پایایی خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان در طول زمان [دوره 12، شماره 1] |
 |
احمدی، علیرضا
بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی [دوره 14، شماره 2] |
 |
استوار نامقی، سید علی
بررسی میزان کارایی روش تلفیق مهارت ها در آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه فرا تحلیل [دوره 23، شماره 2] |
 |
اشتریان، سرور
The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text [دوره 11، شماره 1] |
 |
اکبریان، اسحاق
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 1] |
 |
اکبری، رامین
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1] |
 |
اکبری، رامین
کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود [دوره 14، شماره 2] |
 |
امیری، منصوره
Aggression and oral proficiency: a correlational study [دوره 11، شماره 1] |
 |
امینی باغبادرانی، الهام
تاثیر توسعه راهبردهای خود تنظیمی بر نگارش ایجابی و خود کارایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2] |
 |
ایمانی نایینی، محسن
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1] |
 |
بابایی، عصمت
آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی [دوره 23، شماره 1] |
 |
بحرانی، مریم
بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی [دوره 14، شماره 2] |
 |
برابادی، الیاس
ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم [دوره 15، شماره 1] |
 |
براتی، حسین
سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی [دوره 23، شماره 2] |
 |
بردلی، جاف
انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 15، شماره 2] |
 |
بصیریان، مرتضی
اندازه گیری میزان کارآیی توجه پیشگیرنده به ساختار زبان با استفاده از برگه های ثبت میزان جذب [دوره 14، شماره 2] |
 |
بقائی، پوریا
تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران [دوره 16، شماره 1] |
 |
بقایی مقدم، پوریا
The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model [دوره 11، شماره 1] |
 |
بقایی، پوریا
روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش [دوره 12، شماره 1] |
 |
بنی اسماعیلی، ندا
بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2] |
 |
بهادر، حمید
گروه بندی و متغیرهای پراکنده کننده قوای ذهنی مرتبط با پیچیدگی شناختی: تاثیر بر تولید زبانی زبان آموزان [دوره 15، شماره 1] |
 |
بیرجندی، پرویز
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش [دوره 13، شماره 1] |
 |
بیرجندی، پرویز
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2] |
 |
بیگ زاده، لیلا
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان [دوره 13، شماره 1] |
 |
پیش قدم، رضا
ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم [دوره 15، شماره 1] |
 |
پیش قدم، رضا
تحلیل اسنادی زبان آموزان دبیرستان: مورد زبان آموزان ایرانی [دوره 15، شماره 2] |
 |
پیش قدم، رضا
The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model [دوره 11، شماره 1] |
 |
پیش قدم، رضا
تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1] |
 |
پیشقدم، رضا
روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش [دوره 12، شماره 1] |
 |
پیشقدم، رضا
الگوی اجتماعی و روانی یادگیری زبان انگلیسی: بررسی ابعاد سرمایه های فرهنگی/اجتماعی و شناختی/فراشناختی [دوره 16، شماره 1] |
 |
تاج الدین، ضیاء
تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2] |
 |
تاج الدین، ضیاء
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی [دوره 14، شماره 1] |
 |
تاج الدین، ضیاء
در دادههای منظورشناختی ضمنی « درخواست » توجه به ساختار کنش کلامی [دوره 14، شماره 2] |
 |
تاج الدین، ضیاء
مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان [دوره 12، شماره 2] |
 |
تاج الدین، ضیاء
گروه بندی و متغیرهای پراکنده کننده قوای ذهنی مرتبط با پیچیدگی شناختی: تاثیر بر تولید زبانی زبان آموزان [دوره 15، شماره 1] |
 |
تحریریان، محمد حسن
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام [دوره 11، شماره 2] |
 |
تحریریان، محمد حسن
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی [دوره 12، شماره 1] |
 |
تسنیمی، مهشاد
قدرت پیش بینی دانش نحوی، وسعت واژگان و راهبردهای فراشناختی در روان خوانی زبان دوم [دوره 23، شماره 2] |
 |
تقی زاده، معصومه
کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی:
آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ [دوره 23، شماره 2] |
 |
توسلی، کبری
کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود [دوره 14، شماره 2] |
 |
توکلی، منصور
بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی [دوره 14، شماره 2] |
 |
جعفری گهر، منوچهر
تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان [دوره 16، شماره 1] |
 |
جعفری گهر، منوچهر
آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم [دوره 23، شماره 1] |
 |
جلالی، سارا
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ [دوره 12، شماره 1] |
 |
جلیلی فر، علیرضا
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران [دوره 16، شماره 1] |
 |
حبیبی، پژمان
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان [دوره 11، شماره 2] |
 |
حدیدی تمجید، نسرین
رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی [دوره 23، شماره 1] |
 |
حدیدی، یاسر
توجه دوباره به منشاء تکاملی زبان: استعاره گرامری نحوی در زبان علم و نثر مدرن تخیلی [دوره 11، شماره 2] |
 |
حسن زاده، لیلا
رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی [دوره 23، شماره 1] |
 |
حسین پور، آرزو
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی [دوره 12، شماره 1] |
 |
حسینی، آذر
تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1] |
 |
حمیدی، ندا
تحلیل محاوره ای چت نوشتاری انگلیسی جوانان ایرانی [دوره 13، شماره 1] |
 |
حیدری، نجمه
بررسی راه کارهای مدیریت تولید گفتار در زبان دوم ازدیدگاه شناختی با تکیه بر فصاحت کلام [دوره 15، شماره 2] |
 |
خانی، رضا
تعامل بین ساختارهای آغازگری با محور های انتقال در مقالات تحقیقاتی علمی [دوره 13، شماره 1] |
 |
خدادادی، ابراهیم
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی [دوره 12، شماره 1] |
 |
خدادادی، ابراهیم
عوامل زیر بنایی خصوصیات موثر معلمان زبان انگلیسی: اعتبار سازه ای و تاثیر نمونه آماری [دوره 13، شماره 2] |
 |
خداوردی، ندا
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی [دوره 14، شماره 1] |
 |
خزاعی نژاد، بهاره
بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2] |
 |
خطیب، محمد
مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 14، شماره 1] |
 |
خطیب، محمد
تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2] |
 |
خلیلیان، هاجر
بررسی رابطه آگاهی فرا شناختی و دو بُعد دانش واژگانی [دوره 15، شماره 1] |
 |
خواجوی، غلام حسن
الگوی اجتماعی و روانی یادگیری زبان انگلیسی: بررسی ابعاد سرمایه های فرهنگی/اجتماعی و شناختی/فراشناختی [دوره 16، شماره 1] |
 |
خیاطان، پریناز
انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 23، شماره 2] |
 |
دده بیگلو، مهدی دده بیگلو
تاثیر ارتباط از طریق کامپیوتر و ارتباط شفاهی رو در رو در درک و تولید واژگان زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 2] |
 |
دقت، ساناز
تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها [دوره 13، شماره 2] |
 |
دیوسر، هدی
آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم [دوره 23، شماره 1] |
 |
راحمی، جمیله
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2] |
 |
رحمانی دوغارونی، وحید
نگاهی نو به راهبردهای ارتباطی در میان کنش های کلامی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 1] |
 |
رحیمی دومکانی، مسعود
قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2] |
 |
رحیمی، علی
قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران [دوره 14، شماره 1] |
 |
رحیمی، محمد
تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها [دوره 13، شماره 2] |
 |
رحیمی، محمد
A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports [دوره 11، شماره 1] |
 |
رضائی، عباسعلی
تاثیر ارتباط همزمان ارتباط بوسیله رایانه بر توانش گفتاری زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2] |
 |
رضائی، غفور
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی [دوره 16، شماره 1] |
 |
روحانی، علی
بررسی رابطه آگاهی فرا شناختی و دو بُعد دانش واژگانی [دوره 15، شماره 1] |
 |
روحانی، علی
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2] |
 |
روحانی، علی
تاثیر توسعه راهبردهای خود تنظیمی بر نگارش ایجابی و خود کارایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2] |
 |
زارعی، عباسعلی
تاثیر ارتباط از طریق کامپیوتر و ارتباط شفاهی رو در رو در درک و تولید واژگان زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 2] |
 |
زارعی، عباسعلی
بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2] |
 |
زندمقدم، امیر
تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2] |
 |
زندیان، سارا
بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس
چارچوب نظری حاتم و میسن [دوره 23، شماره 2] |
 |
سعادت، محبوبه
A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports [دوره 11، شماره 1] |
 |
سعیدی، مودت
آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی [دوره 23، شماره 1] |
 |
سعیدی، مهناز
تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر [دوره 12، شماره 2] |
 |
سعیدی، مهناز
تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران [دوره 16، شماره 1] |
 |
سلطانی مقدم، مجید
محیطهای یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازهگیری در بافت کلاس زبان [دوره 23، شماره 1] |
 |
سلطانی، علی
قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران [دوره 14، شماره 1] |
 |
سیری، مسعود
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش [دوره 13، شماره 1] |
 |
سیف ریحانی، مهسا
رابطه ی بین استفاده از راهکارهای شناختی و فراشناختی و عملکرد در آزمون خواندن و درک مطلب در زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 13، شماره 2] |
 |
شاکریان، زری
قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2] |
 |
شاه ولی، پیام
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران [دوره 16، شماره 1] |
 |
شاهزمانی، مژده
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی [دوره 12، شماره 1] |
 |
شکوهی، حسین
تحلیل محاوره ای چت نوشتاری انگلیسی جوانان ایرانی [دوره 13، شماره 1] |
 |
شکوهی، حسین
ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی [دوره 12، شماره 2] |
 |
صادقی، آرام رضا
ای تی اس : روشی پویا برای آموزش زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 1] |
 |
صادقی، سمیه
عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم [دوره 23، شماره 1] |
 |
صادقی، کریم
سنجش درک مطلب: اعتبار قضاوتی آزمون کلوز [دوره 11، شماره 2] |
 |
صبا، زینب
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2] |
 |
صفری، محمود
تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2] |
 |
طالبی نژاد، محمد رضا
بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2] |
 |
ظفری، نوشین
تاثیر ارتباط همزمان ارتباط بوسیله رایانه بر توانش گفتاری زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2] |
 |
عاکف، کوروش
طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان [دوره 12، شماره 2] |
 |
عبادی، سامان
در دادههای منظورشناختی ضمنی « درخواست » توجه به ساختار کنش کلامی [دوره 14، شماره 2] |
 |
عباسیان، فاطمه
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام [دوره 11، شماره 2] |
 |
عرب منفرد، علی
Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian [دوره 11، شماره 1] |
 |
عسکرزاده طرقبه، رجبعلی
تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1] |
 |
عطایی، محمود رضا
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ [دوره 15، شماره 1] |
 |
عطایی، محمود رضا
بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2] |
 |
علوی نیا، پرویز
مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان [دوره 12، شماره 2] |
 |
علی بخشی، گودرز
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّتهای آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران [دوره 14، شماره 1] |
 |
علیشاهی، زهرا
ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی [دوره 12، شماره 2] |
 |
عمل صالح، احیا
A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports [دوره 11، شماره 1] |
 |
عمل صالح، احیا
تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها [دوره 13، شماره 2] |
 |
عنانی سراب، محمد رضا
رابطه ی بین استفاده از راهکارهای شناختی و فراشناختی و عملکرد در آزمون خواندن و درک مطلب در زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 13، شماره 2] |
 |
عنانی سراب، محمد رضا
فعالیت آموزشی به عنوان طرح عملیاتی و فعالیت آموزشی به عنوان فرآیند اجرا: بازنگری در نقش معلم در اجرای فعالیت های آموزشی [دوره 11، شماره 2] |
 |
غفارثمر، رضا
Aggression and oral proficiency: a correlational study [دوره 11، شماره 1] |
 |
غفارثمر، رضا
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور [دوره 14، شماره 2] |
 |
غلامی، جواد
اندازه گیری میزان کارآیی توجه پیشگیرنده به ساختار زبان با استفاده از برگه های ثبت میزان جذب [دوره 14، شماره 2] |
 |
غنی زاده، افسانه
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1] |
 |
فتحی، جلیل
محیطهای یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازهگیری در بافت کلاس زبان [دوره 23، شماره 1] |
 |
فراهانی، علی اکبر
توجه دوباره به منشاء تکاملی زبان: استعاره گرامری نحوی در زبان علم و نثر مدرن تخیلی [دوره 11، شماره 2] |
 |
فرجامی، هادی
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان [دوره 15، شماره 1] |
 |
فضیلت فر، علی محمد
ESP نقش زبان مادری در آموزش زبان نیمه تخصصی [دوره 13، شماره 1] |
 |
قاسمی، زهزا
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم [دوره 14، شماره 2] |
 |
قنسولی، بهزاد
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی [دوره 12، شماره 1] |
 |
کتابی، سعید
بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس
چارچوب نظری حاتم و میسن [دوره 23، شماره 2] |
 |
کریمی الوار، نبی
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1] |
 |
کشاورز، محمد حسین
تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2] |
 |
کشاورز، محمد حسین
The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text [دوره 11، شماره 1] |
 |
کیانی، غلامرضا
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ [دوره 12، شماره 1] |
 |
کیانی، غلامرضا
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1] |
 |
کیوان پناه، شیوا
نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی [دوره 12، شماره 2] |
 |
کیوان پناه، شیوا
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم [دوره 14، شماره 2] |
 |
لطفی، احمدرضا
انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 23، شماره 2] |
 |
مرتضوی، محبوبه
تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان [دوره 16، شماره 1] |
 |
مرعشی، حمید
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان [دوره 13، شماره 1] |
 |
مزدایسنا، گلنار
ESP نقش زبان مادری در آموزش زبان نیمه تخصصی [دوره 13، شماره 1] |
 |
مزدایسنا، گلنار
کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی:
آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ [دوره 23، شماره 2] |
 |
معافیان، فاطمه
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1] |
 |
معتکف، راحله
تحلیل اسنادی زبان آموزان دبیرستان: مورد زبان آموزان ایرانی [دوره 15، شماره 2] |
 |
معرفت، حمیده
Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian [دوره 11، شماره 1] |
 |
معرفت، فهیمه
از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ [دوره 15، شماره 1] |
 |
مفتون، پرویز
عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم [دوره 23، شماره 1] |
 |
مفتون، پرویز
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی [دوره 16، شماره 1] |
 |
مفتون، پرویز
طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان [دوره 12، شماره 2] |
 |
مکی، محمد
انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 15، شماره 2] |
 |
منصوری نژاد، علی
تعامل بین ساختارهای آغازگری با محور های انتقال در مقالات تحقیقاتی علمی [دوره 13، شماره 1] |
 |
مهدی راد، فاطمه
کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی:
آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ [دوره 23، شماره 2] |
 |
میرزایی، عزیزاالله
قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2] |
 |
میرزایی، عزیزالله
بررسی راه کارهای مدیریت تولید گفتار در زبان دوم ازدیدگاه شناختی با تکیه بر فصاحت کلام [دوره 15، شماره 2] |
 |
ناصری، مریم
بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2] |
 |
ناکاتانی، یاسوئو
انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 15، شماره 2] |
 |
ناوری، صفورا
تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1] |
 |
ناوری، صفورا
روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش [دوره 12، شماره 1] |
 |
نورزاده، سعید
محیطهای یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازهگیری در بافت کلاس زبان [دوره 23، شماره 1] |
 |
نوشی، موسی
از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ [دوره 15، شماره 1] |
 |
نیکویی نژاد، فاطمه
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ [دوره 15، شماره 1] |
 |
وثوقی، مرجان
اجتماعی سازی زبانی: بازخوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی [دوره 23، شماره 1] |
 |
وحید دستجردی، حسین
بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس
چارچوب نظری حاتم و میسن [دوره 23، شماره 2] |
 |
هادیان، بهرام
انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 23، شماره 2] |
 |
یادگاری، حمید رضا
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1] |
 |
یزدانی مقدم، مسعود
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور [دوره 14، شماره 2] |
 |
یزدانی مقدم، مسعود
عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم [دوره 23، شماره 1] |
 |
یعقوبی، باقر
نگاهی نو به راهبردهای ارتباطی در میان کنش های کلامی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 1] |
 |
یموتی، پونه
نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی [دوره 12، شماره 2] |
 |
یوحنایی، منیژه
سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی [دوره 23، شماره 2] |
 |
یوسفی، ماندانا
تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران [دوره 16، شماره 1] |
 |
Abaszadeh، Afsaneh
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Abbasi Talabari، Fattaneh
A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach [دوره 21، شماره 2] |
 |
Abbasi، Pouya
Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2] |
 |
Adel، Seyed Mohammad Reza
An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1] |
 |
Adel، Seyyed Mohammad Reza
[دوره 20، شماره 1] |
 |
Afghari، Akbar
Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance [دوره 16، شماره 2] |
 |
Afzali، Katayoon
Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses [دوره 21، شماره 1] |
 |
Afzali، Katayoon
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Ahmadi Safa، Mohammad
[دوره 24، شماره 1] |
 |
Ahmadi، Alireza
On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes [دوره 16، شماره 2] |
 |
Akhtari، Mona
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes [دوره 26، شماره 2] |
 |
Alibabaee، Ahmad
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Alibabaee، Ahmad
On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques [دوره 17، شماره 1] |
 |
Alipour، Mohammad
Analyzing Metaphors of Temporal Concepts in the Novel of “the Fig Tree of Temples” From Cognitive Semantics Perspective [دوره 26، شماره 2] |
 |
Allami، Hamid
[دوره 24، شماره 1] |
 |
Amirian، Seyed Mohammad Reza
An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1] |
 |
Arab Mofrad، Ali
Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications [دوره 26، شماره 2] |
 |
Arizavi، Saleh
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics [دوره 18، شماره 1] |
 |
Arjmandpour، Aysa
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance [دوره 25، شماره 2] |
 |
Asadnia، Fatemeh
Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish [دوره 21، شماره 1] |
 |
Asadnia، Fatemeh
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview [دوره 19، شماره 1] |
 |
Ashtarian، Soroor
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
[دوره 21، شماره 2] |
 |
Atai، Mahmood Reza
[دوره 20، شماره 1] |
 |
Atai، Mahmood Reza
Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish [دوره 21، شماره 1] |
 |
Atai، Mahmood Reza
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview [دوره 19، شماره 1] |
 |
Atai، Mahmood Reza
An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction [دوره 18، شماره 1] |
 |
Azad، Mahnaz
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes [دوره 26، شماره 2] |
 |
Azimi، Hadi
The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension [دوره 26، شماره 2] |
 |
Babaii، Esmat
Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from [دوره 16، شماره 2] |
 |
Badiozaman، Fatemeh
Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process [دوره 25، شماره 1] |
 |
Bagheripour، Razieh
Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process [دوره 25، شماره 1] |
 |
Bahri، Hossein
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance [دوره 25، شماره 2] |
 |
Bahri، Hossein
The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian [دوره 26، شماره 2] |
 |
Bakhtiari، Somayeh
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis [دوره 18، شماره 2] |
 |
Baleghizadeh، Sasan
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation [دوره 17، شماره 1] |
 |
Baqerzadeh Hosseini، Mohammad
The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production [دوره 18، شماره 2] |
 |
Barabadi، Elyas
An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools [دوره 18، شماره 1] |
 |
Barani، Ghasem
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2] |
 |
Barzegar Rahatlou، Mohammad
The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension [دوره 26، شماره 2] |
 |
Basitnejad، Jamshid
Analyzing Metaphors of Temporal Concepts in the Novel of “the Fig Tree of Temples” From Cognitive Semantics Perspective [دوره 26، شماره 2] |
 |
Bazyar، Mehdi
استعاره های بدن فارسی در پرتو توانش استعاری [دوره 25، شماره 1] |
 |
Bazyar، Mehdi
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach [دوره 26، شماره 1] |
 |
Behrooznia، Saeedeh
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing [دوره 17، شماره 1] |
 |
Beikian، Ali
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute [دوره 25، شماره 2] |
 |
Beikian، Ali
Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context [دوره 26، شماره 1] |
 |
Bijani، Houman
A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1] |
 |
Bijani، Houman
Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2] |
 |
Birjandi، Parviz
The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective [دوره 18، شماره 1] |
 |
Chahkandi، Fatemeh
Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus [دوره 19، شماره 1] |
 |
Dehbozorgi، Mehrnoosh
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes [دوره 26، شماره 1] |
 |
Doosti، Mehdi
A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles [دوره 21، شماره 1] |
 |
Ebadi، Saman
L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective [دوره 17، شماره 1] |
 |
Ebadi، Saman
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
[دوره 21، شماره 2] |
 |
Ebadi، Saman
The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective [دوره 18، شماره 2] |
 |
Eghtesadi Roudi، Ahmadreza
Early Reading in EFL Contexts Deserves More Attention from ELT Community [دوره 26، شماره 2] |
 |
Esfandiari، Rajab
Rater Errors among Peer-Assessors: Applying the Many-Facet Rasch Measurement Model [دوره 18، شماره 2] |
 |
Esfandiari، Shohreh
The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks [دوره 22، شماره 2] |
 |
Eshkevari، Adnan
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah
and their role in understanding the theme [دوره 26، شماره 1] |
 |
Eslami Rasekh، Abbass
Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus [دوره 19، شماره 1] |
 |
Fakharzadeh، Mehrnoosh
Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice [دوره 18، شماره 1] |
 |
Farjami، Hadi
The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books [دوره 17، شماره 2] |
 |
Farrokh Allaiee، Farnaz
The Relationship between High School Students' Social Capital and Their Foreign Language Achievement: A Gender and Regional Variations Perspective [دوره 20، شماره 2] |
 |
Farzizadeh، Bahareh
Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2:
Are Processing Strategies Transferred?
[دوره 21، شماره 1] |
 |
Fathali، Somayeh
Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience [دوره 26، شماره 2] |
 |
Fazilatfar، Ali Mohammad
Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers [دوره 21، شماره 1] |
 |
Fazilatfar، Ali Mohammad
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Fotovatnia، Zahra
A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates [دوره 22، شماره 2] |
 |
Ganji، Mansoor
Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context [دوره 26، شماره 1] |
 |
Ganji، Mansoor
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute [دوره 25، شماره 2] |
 |
Ghaemi، Farid
Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2] |
 |
Ghafournia، Narjes
Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance [دوره 16، شماره 2] |
 |
Ghamoushi، Masoumeh
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling [دوره 25، شماره 2] |
 |
Ghamoushi، Masoumeh
The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability [دوره 26، شماره 2] |
 |
Ghanbari، Pegah
Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study [دوره 26، شماره 1] |
 |
Ghanizadeh، Afsaneh
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence [دوره 18، شماره 2] |
 |
Ghazanfari، Mohammad
Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) [دوره 16، شماره 2] |
 |
Ghazi Mirsaeed، Seyed Javad
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning:
PBL Challenges in Focus [دوره 26، شماره 1] |
 |
Gheisari، Nouzar
The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective [دوره 18، شماره 2] |
 |
Gholami، Javad
A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns [دوره 21، شماره 2] |
 |
Ghonsooly، Behzad
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence [دوره 18، شماره 2] |
 |
Ghonsooly، Behzad
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2] |
 |
Gorjian، Bahman
Analyzing Metaphors of Temporal Concepts in the Novel of “the Fig Tree of Temples” From Cognitive Semantics Perspective [دوره 26، شماره 2] |
 |
Hadian، Bahram
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2] |
 |
Hakani، Mohammad
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? [دوره 26، شماره 1] |
 |
Hanif، Mohsen
Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study [دوره 26، شماره 1] |
 |
Hashamdar، Mohammad
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling [دوره 25، شماره 2] |
 |
Hashemian، Mahmood
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks [دوره 19، شماره 1] |
 |
Hashemi، Mohammad Reza
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing [دوره 17، شماره 1] |
 |
Hassanzadeh، Mohammad
Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning [دوره 17، شماره 2] |
 |
Hemmati، Fatemeh
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran [دوره 17، شماره 2] |
 |
Hemmati، Fatemeh
The Relationship between High School Students' Social Capital and Their Foreign Language Achievement: A Gender and Regional Variations Perspective [دوره 20، شماره 2] |
 |
Hesami، Zahra
Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers [دوره 21، شماره 1] |
 |
Hessamy، Gholamreza
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran [دوره 17، شماره 2] |
 |
Hokmabadi، Fahimeh
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2] |
 |
Hoomanfard، Mohammad Hamed
A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations [دوره 21، شماره 2] |
 |
Hosseini Mousavi، Seyyedeh Ghazal
The Effect of Teacher Scaffolding on EFL Learners’ Reading Proficiency: A Meta- analysis [دوره 25، شماره 1] |
 |
Hosseinpur، Rasoul Mohammad
The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge [دوره 17، شماره 1] |
 |
Jabbari، Ali Akbar
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Jafarigohar، Manoochehr
Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation [دوره 19، شماره 1] |
 |
Jafarigohar، Manoochehr
The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures [دوره 17، شماره 1] |
 |
Jafarigohar، Manoochehr
Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels [دوره 21، شماره 1] |
 |
Jafarigohar، Monoochehr
A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations [دوره 21، شماره 2] |
 |
Jafarpour Mamaghani، Homa
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning:
PBL Challenges in Focus [دوره 26، شماره 1] |
 |
Jahangiri، Zeinab
The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension [دوره 26، شماره 2] |
 |
Jalali، Mehri
The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures [دوره 17، شماره 1] |
 |
Jalilifar، Alireza
A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations [دوره 21، شماره 2] |
 |
Jones، Jeffery
A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates [دوره 22، شماره 2] |
 |
Jooybary، Leila
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Kamareh، Mahshid
Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience [دوره 26، شماره 2] |
 |
Karimi Alavijeh، Khadijeh
The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum [دوره 17، شماره 1] |
 |
Karimi، Farnoosh
EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content [دوره 22، شماره 2] |
 |
Karimi، Mohammad Nabi
Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish [دوره 21، شماره 1] |
 |
Karimi، Mohammad Nabi
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Karimi، Simin
The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian [دوره 26، شماره 2] |
 |
Karrabi، Mohsen
An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction [دوره 18، شماره 1] |
 |
Khalafi، Zeinab
Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2] |
 |
Khalili، Sepideh
Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships [دوره 26، شماره 2] |
 |
Khatib، Mohammad
A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach [دوره 21، شماره 2] |
 |
Khatib، Mohammad
The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production [دوره 18، شماره 2] |
 |
Khatib، Mohammad
Multicultural Personality Traits Development in an EFL Context: The Case of Iranian EFL Students at BA, MA and Ph.D. Levels [دوره 16، شماره 2] |
 |
Khedri، Naime
The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes [دوره 26، شماره 1] |
 |
Khoramshekouh، Amin
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks [دوره 19، شماره 1] |
 |
Lavasani، Morvarid
The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective [دوره 18، شماره 1] |
 |
Lowie، Wander
Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2] |
 |
Madadkar Shandi، Mahdi
The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy [دوره 26، شماره 2] |
 |
Mahmoudabadi، Zahra
The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners [دوره 17، شماره 2] |
 |
Maldar، Malihe
The Effect of Online Assessment on Speaking Complexity, Accuracy, and Fluency of Iranian Intermediate EFL Learners [دوره 25، شماره 1] |
 |
Mallahi، Omid
An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1] |
 |
Mansouri، Sara
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2] |
 |
Marandi، S. Susan
The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum [دوره 17، شماره 1] |
 |
Marefat، Fahimeh
Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning [دوره 17، شماره 2] |
 |
Marefat، Hamideh
Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2:
Are Processing Strategies Transferred?
[دوره 21، شماره 1] |
 |
Masoumpanah، Zahra
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Masoun، Atieh
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation [دوره 17، شماره 1] |
 |
Mazandarani، Omid
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2] |
 |
Mazdayasna، Golnar
The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction [دوره 18، شماره 2] |
 |
Mazdayasna، Golnar
Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers [دوره 21، شماره 1] |
 |
Mirebrahim، Matin Sadat
[دوره 24، شماره 1] |
 |
Mirzaei، Azizullah
Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills [دوره 18، شماره 1] |
 |
Mirzaei، Azizullah
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks [دوره 19، شماره 1] |
 |
Modiri، Somayyeh
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah
and their role in understanding the theme [دوره 26، شماره 1] |
 |
Moghimi، Masoumeh
Delving into Pedagogical Levity: An Inquiry into the Interplay of Experience and Humor in Iranian EFL Teachers' Classroom Beliefs and Practices [دوره 25، شماره 1] |
 |
Mohaghegh Mahjoobi، Fatemeh
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing [دوره 17، شماره 1] |
 |
Mohamadi Zenouzagh، Zohre
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling [دوره 25، شماره 2] |
 |
Mohammadi، Mohammad Omid
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Mohammadi، Zohreh
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning:
PBL Challenges in Focus [دوره 26، شماره 1] |
 |
Mohammadnia، Zhila
A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns [دوره 21، شماره 2] |
 |
Moharrami Gheydari، Saeid
A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1] |
 |
Molavi، Arezou
Analyzing Metaphors of Temporal Concepts in the Novel of “the Fig Tree of Temples” From Cognitive Semantics Perspective [دوره 26، شماره 2] |
 |
Momenzadeh، Marjan
On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques [دوره 17، شماره 1] |
 |
Moradkhani، Shahab
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Moradkhani، Shahab Moradkhani
Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships [دوره 26، شماره 2] |
 |
Mortazavi، Mahboubeh
Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels [دوره 21، شماره 1] |
 |
Mortazavi، Mahbubeh
Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation [دوره 19، شماره 1] |
 |
Motaghizadeh، Isa
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah
and their role in understanding the theme [دوره 26، شماره 1] |
 |
Mousavi، Seyyed Ahmad
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics [دوره 18، شماره 1] |
 |
Movassagh، Hossein
A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles [دوره 21، شماره 1] |
 |
Naderifarjad، Zahra
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl [دوره 25، شماره 2] |
 |
Nafissi، Zohreh
EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content [دوره 22، شماره 2] |
 |
Naji Meidani، Elham
Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) [دوره 16، شماره 2] |
 |
Nakhaee، Shiva
The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis [دوره 22، شماره 2] |
 |
Namdari، Namdar
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics [دوره 18، شماره 1] |
 |
Naseri Karimvand، Parisa
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran [دوره 17، شماره 2] |
 |
Nourodin، Yousofi
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl [دوره 25، شماره 2] |
 |
Nour، Payam
Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus [دوره 26، شماره 1] |
 |
Oroji، Mohammad Reza
Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2] |
 |
Oroji، Mohammad Reza
A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1] |
 |
Oskouiefar، Marjan
The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability [دوره 26، شماره 2] |
 |
Ostovar-Namaghi، Seyyed Ali
The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis [دوره 22، شماره 2] |
 |
Ostovar-Namaghi، Seyyed Ali
The Effect of Teacher Scaffolding on EFL Learners’ Reading Proficiency: A Meta- analysis [دوره 25، شماره 1] |
 |
Parsa، Soheila
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Pirbeig، Fateme
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran [دوره 25، شماره 2] |
 |
Pishghadam، Reza
Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) [دوره 16، شماره 2] |
 |
Poorzangeneh، Marzieh
Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills [دوره 18، شماره 1] |
 |
Pourdana، Natasha
Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2] |
 |
Pourdana، Natasha
Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus [دوره 26، شماره 1] |
 |
Rahemi، Jamileh
The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives [دوره 21، شماره 2] |
 |
Rahimi، Muhamad Alii
A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns [دوره 21، شماره 2] |
 |
Rahmatollahi، Maryam
The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes [دوره 26، شماره 1] |
 |
Rajabi، Rouhollah
A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1] |
 |
Ramezanian، Mohsen
[دوره 24، شماره 1] |
 |
Ramezanzadeh، Akram
[دوره 20، شماره 1] |
 |
Rashidi، Naser
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes [دوره 26، شماره 1] |
 |
Razmjoo، Seyyed Ayatolla
An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools [دوره 18، شماره 1] |
 |
Rekabizadeh، Forough
The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs [دوره 26، شماره 1] |
 |
Rezvani، Ehsan
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2] |
 |
Roohani، Ali
Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills [دوره 18، شماره 1] |
 |
Rostami، Soroor
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence [دوره 18، شماره 2] |
 |
Saadat، Mahboobeh
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis [دوره 18، شماره 2] |
 |
Saadat، Mahboobeh
The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process [دوره 17، شماره 2] |
 |
Sadri، Elham
Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books [دوره 16، شماره 2] |
 |
Safari، Faeze
On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes [دوره 16، شماره 2] |
 |
Sahragard، Rahman
The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process [دوره 17، شماره 2] |
 |
Saidi، Mavadat
The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs [دوره 26، شماره 1] |
 |
Samadi Bahrami، Hossein
Multicultural Personality Traits Development in an EFL Context: The Case of Iranian EFL Students at BA, MA and Ph.D. Levels [دوره 16، شماره 2] |
 |
Samani، Ebrahim
Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process [دوره 25، شماره 1] |
 |
Sarsarabi، Sharareh Sadat
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words [دوره 26، شماره 2] |
 |
Sazegar، Zeynab
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words [دوره 26، شماره 2] |
 |
Scheerer، Nichole
A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates [دوره 22، شماره 2] |
 |
Sepehrinia، Sajjad
Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications [دوره 26، شماره 2] |
 |
Shahini، Gholamhossein
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? [دوره 26، شماره 1] |
 |
Shayestefar، Parvaneh
Rhetoric and Ideology at Work in Political Discourse: Persuasion Strategies of the US. Democratic Party [دوره 26، شماره 1] |
 |
Sheikhi، Mahsa
A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1] |
 |
Shirazizadeh، Mohsen
Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience [دوره 26، شماره 2] |
 |
Shirkhani، Servat
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus [دوره 19، شماره 1] |
 |
Soleimani، Hassan
The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners [دوره 17، شماره 2] |
 |
Soodmand Afshar، Hassan
A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles [دوره 21، شماره 1] |
 |
Soozandehfar، Seyyed Mohammad Ali
‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series [دوره 22، شماره 2] |
 |
Sotoudehnama، Elaheh
EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content [دوره 22، شماره 2] |
 |
Souzandehfar، Marzieh
Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education [دوره 21، شماره 1] |
 |
Souzandehfar، Marzieh
The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process [دوره 17، شماره 2] |
 |
Souzandehfar، Marzieh
‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series [دوره 22، شماره 2] |
 |
Taase، Yoones
Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from [دوره 16، شماره 2] |
 |
Tabatabaei، Omid
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2] |
 |
Taghaddomi، Mohammad Shahin
The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy [دوره 26، شماره 2] |
 |
Tahan Shizari، Parisa
Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2] |
 |
Taherkhani، Reza
Delving into Pedagogical Levity: An Inquiry into the Interplay of Experience and Humor in Iranian EFL Teachers' Classroom Beliefs and Practices [دوره 25، شماره 1] |
 |
Tahririan، Mohammad Hassan
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Tahririan، Mohammad Hassan
Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books [دوره 16، شماره 2] |
 |
Tahririan، Mohammad Hassan
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Tajeddin، Zia
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus [دوره 19، شماره 1] |
 |
Tajeddin، Zia
Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses [دوره 17، شماره 2] |
 |
Tajeddin، Zia
The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge [دوره 17، شماره 1] |
 |
Talebzadeh، Hossein
“Knock on the wood honey to protect them from evil-eye:” A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners [دوره 25، شماره 1] |
 |
Tavakoli، Mansour
Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus [دوره 19، شماره 1] |
 |
Tavassoli، Kobra
The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks [دوره 22، شماره 2] |
 |
Tavassoli، Kobra
The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability [دوره 26، شماره 2] |
 |
Tavassoli، Kobra
The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes [دوره 26، شماره 1] |
 |
Tavassoli، Kobra
Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2] |
 |
Vakili Latif، Shokoufeh
Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports [دوره 19، شماره 1] |
 |
Youhanaee، Manijeh
Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice [دوره 18، شماره 1] |
 |
Younesi، Hossein
Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses [دوره 17، شماره 2] |
 |
Younesi، Mozhgan
“Knock on the wood honey to protect them from evil-eye:” A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners [دوره 25، شماره 1] |
 |
Yousofi، Nourodin
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
[دوره 21، شماره 2] |
 |
Yousofi، Nourrodin
[دوره 20، شماره 2] |
 |
Zaini، Amin
The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction [دوره 18، شماره 2] |
 |
Zarei Abarghoui، Shiva Sadat
On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques [دوره 17، شماره 1] |
 |
Zareian، Gholam Reza
An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1] |