[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview
(34228 مشاهده)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis
(26907 مشاهده)
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی
(23535 مشاهده)
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics
(21525 مشاهده)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین
(16704 مشاهده)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟
(16005 مشاهده)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ
(15938 مشاهده)
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی
(15917 مشاهده)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes
(15578 مشاهده)
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی
(15500 مشاهده)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی
(15481 مشاهده)
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام
(15445 مشاهده)
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی
(15299 مشاهده)
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور
(15112 مشاهده)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان
(15095 مشاهده)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی
(15035 مشاهده)
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی
(14894 مشاهده)
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان
(14780 مشاهده)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران
(14677 مشاهده)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان
(14604 مشاهده)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّتهای آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران
(14565 مشاهده)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش
(14460 مشاهده)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم
(14195 مشاهده)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus
(14160 مشاهده)
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی
(14066 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus
(36780 دریافت)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes
(36777 دریافت)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme
(36759 دریافت)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children?
(36758 دریافت)
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach
(36752 دریافت)
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review
(15246 دریافت)
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl
(15185 دریافت)
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran
(15183 دریافت)
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute
(15100 دریافت)
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling
(15054 دریافت)
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance
(15028 دریافت)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی
(9123 دریافت)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان
(8674 دریافت)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran
(8410 دریافت)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی
(8228 دریافت)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes
(7572 دریافت)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words
(7550 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus
(7301 دریافت)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی
(6943 دریافت)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes
(6647 دریافت)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران
(6349 دریافت)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم
(5921 دریافت)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence
(5912 دریافت)
Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from
(5864 دریافت)
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation
(5828 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
درباره نشریه
(
15615 بازدید
)
راهنمای نویسندگان
(
8156 بازدید
)
اعضای هیات تحریریه
(
6759 بازدید
)
راهاندازی پایگاه جدید
(
6567 بازدید
)
تماس با ما
(
6034 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
5981 بازدید
)
تماس با ما
(
949 بازدید
)
تماس با ما
(
916 بازدید
)
خوش آمدید
(
530 بازدید
)
اهداف و زمینه ها
(
420 بازدید
)
تماس با ما
(
264 بازدید
)
بایگانی مقالات زیر چاپ
(
122 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
خوش آمدید
(
1 ارسال
)
راهنمای نویسندگان
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
درباره نشریه
(
1707 چاپ
)
راهاندازی پایگاه جدید
(
1399 چاپ
)
اعضای هیات تحریریه
(
1358 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
1312 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
1244 چاپ
)
تماس با ما
(
1101 چاپ
)
تماس با ما
(
358 چاپ
)
تماس با ما
(
325 چاپ
)
خوش آمدید
(
324 چاپ
)
اهداف و زمینه ها
(
168 چاپ
)
تماس با ما
(
153 چاپ
)
بایگانی مقالات زیر چاپ
(
67 چاپ
)
... آمار بیشتر
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 72 queries by YEKTAWEB 4666