[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 26، شماره 2 - ( 6-1402 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes ص. 1-1
[English Abstract] Mona Akhtari ، Mahnaz Azad
چکیده (1924 مشاهده)      
XML Cognitive Amplification: Exploring the Impact of Multimodal Input Enhancement on Working Memory and Collocation Acquisition in Iranian EFL Learners across Age Groups ص. 2-2
[English Abstract] Katayoon Mansouri ، Jaleh Hassaskhah ، Esmaeel Ali Salimi
چکیده (1939 مشاهده)      
XML The Relationship between Translators’ Gender, Education, Age and their Use of Euphemism in Translation ص. 3-3
[English Abstract]
چکیده (1915 مشاهده)      
XML The Relationship between Translators’ Gender, Education, Age and their Use of Euphemism in Translation ص. 3-3
[English Abstract] Sharareh Sadat Sarsarabi ، Zeynab Sazegar
چکیده (1926 مشاهده)      
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 4666