[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 26، شماره 2 - ( 6-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications
ص. 27-1
Sajjad Sepehrinia
،
Ali Arab Mofrad
چکیده
(1414 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(300 دریافت)
Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience
ص. 47-28
Mohsen Shirazizadeh
،
Somayeh Fathali
،
Mahshid Kkamareh
چکیده
(2860 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(271 دریافت)
Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment
ص. 80-48
Wander Lowie
،
Houman Bijani
،
Mohammad Reza Oroji
،
Zeinab Khalafi
،
Pouya Abbasi
چکیده
(2286 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(222 دریافت)
Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships
ص. 102-81
Sepideh Khalili
،
Shahab Moradkhani
چکیده
(2137 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(227 دریافت)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words
ص. 121-103
Sharareh Sadat Sarsarabi
،
Zeynab Sazegar
چکیده
(5262 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7705 دریافت)
The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability
ص. 145-122
Kobra Tavassoli
،
Marjan Oskouiefar
،
Masoumeh Ghamoushi
چکیده
(2718 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(274 دریافت)
The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian
ص. 164-146
Simin Karimi
،
Hossein Bahri
چکیده
(2653 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(280 دریافت)
The Effect of Remodeling Various Structures on Improvement of the Knowledge of Grammar and Vocabulary of High School Students
ص. 194-165
Hamed Badpa
،
Hooshang Yazdani
چکیده
(101 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(44 دریافت)
The Relationship Among Iranian EFL Teachers’ Spiritual Intelligence, Performance and Happiness: The Moderating Role of Psychological Well-being
ص. 230-195
Ghasem Barani
،
Zari Sadat Seyyedrezaei
،
Forough Aliabadi
،
Mohsen Davarzani
چکیده
(175 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(44 دریافت)
The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy
ص. 253-231
Mohammad Shahin Taghaddomi
،
Mahdi Madadkar Shandi
چکیده
(1724 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(186 دریافت)
Early Reading in EFL Contexts Deserves More Attention from ELT Community
ص. 265-254
Ahmadreza Eghtesadi Roudi
چکیده
(963 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(144 دریافت)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes
ص. 0-266
Mona Akhtari
،
Mahnaz Azad
چکیده
(5603 مشاهده)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.11 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4704