[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 26، شماره 2 - ( 6-1402 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications ص. 27-1
[English Abstract] Sajjad Sepehrinia ، Ali Arab Mofrad
چکیده (1414 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (300 دریافت)  
XML Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience ص. 47-28
[English Abstract] Mohsen Shirazizadeh ، Somayeh Fathali ، Mahshid Kkamareh
چکیده (2860 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (271 دریافت)  
XML Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment ص. 80-48
[English Abstract] Wander Lowie ، Houman Bijani ، Mohammad Reza Oroji ، Zeinab Khalafi ، Pouya Abbasi
چکیده (2286 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (222 دریافت)  
XML Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships ص. 102-81
[English Abstract] Sepideh Khalili ، Shahab Moradkhani
چکیده (2137 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (227 دریافت)  
XML The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words ص. 121-103
[English Abstract] Sharareh Sadat Sarsarabi ، Zeynab Sazegar
چکیده (5262 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (7705 دریافت)  
XML The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability ص. 145-122
[English Abstract] Kobra Tavassoli ، Marjan Oskouiefar ، Masoumeh Ghamoushi
چکیده (2718 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (274 دریافت)  
XML The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian ص. 164-146
[English Abstract] Simin Karimi ، Hossein Bahri
چکیده (2653 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (280 دریافت)  
XML The Effect of Remodeling Various Structures on Improvement of the Knowledge of Grammar and Vocabulary of High School Students ص. 194-165
[English Abstract] Hamed Badpa ، Hooshang Yazdani
چکیده (101 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (44 دریافت)  
XML The Relationship Among Iranian EFL Teachers’ Spiritual Intelligence, Performance and Happiness: The Moderating Role of Psychological Well-being ص. 230-195
[English Abstract] Ghasem Barani ، Zari Sadat Seyyedrezaei ، Forough Aliabadi ، Mohsen Davarzani
چکیده (175 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (44 دریافت)  
XML The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy ص. 253-231
[English Abstract] Mohammad Shahin Taghaddomi ، Mahdi Madadkar Shandi
چکیده (1724 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (186 دریافت)  
XML Early Reading in EFL Contexts Deserves More Attention from ELT Community ص. 265-254
[English Abstract] Ahmadreza Eghtesadi Roudi
چکیده (963 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (144 دریافت)  
XML The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes ص. 0-266
[English Abstract] Mona Akhtari ، Mahnaz Azad
چکیده (5603 مشاهده)      
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4704