[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus (36996 دریافت)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes (36991 دریافت)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme (36974 دریافت)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? (36973 دریافت)
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach (36970 دریافت)
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review (15532 دریافت)
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl (15310 دریافت)
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute (15309 دریافت)
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran (15298 دریافت)
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance (15211 دریافت)
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling (15168 دریافت)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (9376 دریافت)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran (9013 دریافت)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (8810 دریافت)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی (8375 دریافت)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes (7683 دریافت)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words (7659 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (7487 دریافت)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (7092 دریافت)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (6806 دریافت)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (6512 دریافت)
تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها (6308 دریافت)
The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books (6204 دریافت)
Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses (6184 دریافت)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence (6101 دریافت)
Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from (6082 دریافت)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم (6078 دریافت)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis (6016 دریافت)
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation (5969 دریافت)
تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی (5921 دریافت)
کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود (5918 دریافت)
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی (5895 دریافت)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (5887 دریافت)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش (5768 دریافت)
The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process (5674 دریافت)
The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners (5603 دریافت)
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks (5554 دریافت)
The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model (5553 دریافت)
A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles (5549 دریافت)
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی (5407 دریافت)
Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning (5339 دریافت)
Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books (5270 دریافت)
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing (5242 دریافت)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان (5224 دریافت)
تاثیر ارتباط همزمان ارتباط بوسیله رایانه بر توانش گفتاری زبان آموزان ایرانی (5188 دریافت)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ (5093 دریافت)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین (4955 دریافت)
از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ (4954 دریافت)
انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران (4937 دریافت)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران (4913 دریافت)
جمع کل آمار: 953354

Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 21 queries by YEKTAWEB 4704