[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 26، شماره 1 - ( 1-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach
ص. 19-1
Mehdi Bazyar
،
Hassan Ashayeri
،
Mohamad Parsa Azizi
چکیده
(11158 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(36996 دریافت)
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus
ص. 49-20
Seyed Javad Ghazi Mirsaeed
،
Homa Jafarpour Mamaghani
،
Zohreh Mohammadi
چکیده
(12134 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(37018 دریافت)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme
ص. 70-50
Somayyeh Modiri
،
Adnan Eshkevari
،
Isa Motaghizadeh
چکیده
(12255 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(36995 دریافت)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes
ص. 101-71
Naser Rashidi
،
Mehrnoosh Dehbozorgi
چکیده
(12695 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(37011 دریافت)
The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs
ص. 124-102
Forough Rekabizadeh
،
Mavadat Saidi
چکیده
(2477 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(328 دریافت)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children?
ص. 149-125
Gholamhossein Shahini
،
Mohammad Hakani
چکیده
(12025 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(37002 دریافت)
The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes
ص. 173-150
Kobra Tavassoli
،
Naime Khedri
،
Maryam Rahmatollahi
چکیده
(2924 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1746 دریافت)
Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context
ص. 196-174
Ali Beikian
،
Mansoor Ganji
چکیده
(3366 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1682 دریافت)
A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study
ص. 216-197
Mohammad Reza Oroji
،
Houman Bijani
،
Saeid Moharrami Gheydari
،
Rouhollah Rajabi
،
Mahsa Sheikhi
چکیده
(2626 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1692 دریافت)
Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus
ص. 239-216
Natasha Pourdana
،
Payam Nour
چکیده
(2239 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(348 دریافت)
Rhetoric and Ideology at Work in Political Discourse: Persuasion Strategies of the US. Democratic Party
ص. 258-240
Parvaneh Shayestefar
چکیده
(2157 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(324 دریافت)
Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study
ص. 272-259
Pegah Ghanbari
،
Mohsen Hanif
چکیده
(1127 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(247 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 1.14 seconds with 58 queries by YEKTAWEB 4704