[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 26، شماره 1 - ( 1-1402 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach ص. 19-1
[English Abstract] Mehdi Bazyar ، Hassan Ashayeri ، Mohamad Parsa Azizi
چکیده (11158 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (36996 دریافت)  
XML Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus ص. 49-20
[English Abstract] Seyed Javad Ghazi Mirsaeed ، Homa Jafarpour Mamaghani ، Zohreh Mohammadi
چکیده (12134 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (37018 دریافت)  
XML Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme ص. 70-50
[English Abstract] Somayyeh Modiri ، Adnan Eshkevari ، Isa Motaghizadeh
چکیده (12255 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (36995 دریافت)  
XML Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes ص. 101-71
[English Abstract] Naser Rashidi ، Mehrnoosh Dehbozorgi
چکیده (12695 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (37011 دریافت)  
XML The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs ص. 124-102
[English Abstract] Forough Rekabizadeh ، Mavadat Saidi
چکیده (2477 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (328 دریافت)  
XML Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? ص. 149-125
[English Abstract] Gholamhossein Shahini ، Mohammad Hakani
چکیده (12025 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (37002 دریافت)  
XML The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes ص. 173-150
[English Abstract] Kobra Tavassoli ، Naime Khedri ، Maryam Rahmatollahi
چکیده (2924 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1746 دریافت)  
XML Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context ص. 196-174
[English Abstract] Ali Beikian ، Mansoor Ganji
چکیده (3366 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1682 دریافت)  
XML A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study ص. 216-197
[English Abstract] Mohammad Reza Oroji ، Houman Bijani ، Saeid Moharrami Gheydari ، Rouhollah Rajabi ، Mahsa Sheikhi
چکیده (2626 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1692 دریافت)  
XML Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus ص. 239-216
[English Abstract] Natasha Pourdana ، Payam Nour
چکیده (2239 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (348 دریافت)  
XML Rhetoric and Ideology at Work in Political Discourse: Persuasion Strategies of the US. Democratic Party ص. 258-240
[English Abstract] Parvaneh Shayestefar
چکیده (2157 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (324 دریافت)  
XML Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study ص. 272-259
[English Abstract] Pegah Ghanbari ، Mohsen Hanif
چکیده (1127 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (247 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 1.14 seconds with 58 queries by YEKTAWEB 4704