[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 15، شماره 1 - ( 1-1391 )
برگشت به فهرست نسخه ها
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟
ص. 18-1
محمود رضا عطایی
،
فاطمه نیکویی نژاد
چکیده
(16735 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5045 دریافت)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان
ص. 41-19
هادی فرجامی
چکیده
(15213 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5186 دریافت)
از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟
ص. 71-43
فهیمه معرفت
،
موسی نوشی
چکیده
(13591 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4926 دریافت)
ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم
ص. 95-73
رضا پیش قدم
،
الیاس برابادی
چکیده
(9596 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4701 دریافت)
بررسی رابطه آگاهی فرا شناختی و دو بُعد دانش واژگانی
ص. 122-97
علی روحانی
،
هاجر خلیلیان
چکیده
(10137 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3849 دریافت)
گروه بندی و متغیرهای پراکنده کننده قوای ذهنی مرتبط با پیچیدگی شناختی: تاثیر بر تولید زبانی زبان آموزان
ص. 149-123
ضیاء تاج الدین
،
حمید بهادر
چکیده
(10536 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3391 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4704