[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from
Esmat Babaii، Yoones Taase
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance
Narjes Ghafournia، Akbar Afghari
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Multicultural Personality Traits Development in an EFL Context: The Case of Iranian EFL Students at BA, MA and Ph.D. Levels
Mohammad Khatib، Hossein Samadi Bahrami
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES)
Elham Naji Meidani، Reza Pishghadam، Mohammad Ghazanfari
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes
Faeze Safari، Alireza Ahmadi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books
Mohammad Hassan Tahririan، Elham Sadri
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by