[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپای الکترونیکی: 
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: دوره 16، شماره 2 - ( 6-1392 ) ::
جلد 16 شماره 2 صفحات 51-21 برگشت به فهرست نسخه ها
Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance
Narjes Ghafournia ، Akbar Afghari
Isfahan (Khorasgan) Branch, Islamic Azad University
چکیده:   (8728 مشاهده)
.
واژه‌های کلیدی: Reading strategies، Strategic competence، Strategic reading، Communicative competence
متن کامل [PDF 302 kb]   (3949 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي |
پذیرش: 1396/7/21 | انتشار: 1396/7/21
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ghafournia N. Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance. IJAL 2013; 16 (2) :21-51
URL: http://ijal.khu.ac.ir/article-1-1787-fa.html

Ghafournia Narjes، Afghari Akbar. Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance. نشریه زبانشناسی کاربردی. 1392; 16 (2) :21-51

URL: http://ijal.khu.ac.ir/article-1-1787-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 16، شماره 2 - ( 6-1392 ) برگشت به فهرست نسخه ها
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 39 queries by YEKTAWEB 4729