[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach
Mehdi Bazyar
چکیده  
XML Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus
Seyed Javad Ghazi Mirsaeed، Homa Jafarpour Mamaghani، Zohreh Mohammadi
چکیده  
XML Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme
Somayyeh Modiri، Adnan Eshkevari، Isa Motaghizadeh
چکیده  
XML Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes
Naser Rashidi، Mehrnoosh Dehbozorgi
چکیده  
XML Designing and validating a potential assessment literacy inventory for assessing teachers’ learning oriented assessment
Faezeh Nemati، Bahram Bagheri، Gholamreza Abbasian
چکیده  
XML Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children?
Gholamhossein Shahini، Mohammad Hakani
چکیده  
XML The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes
Kobra Tavassoli، Naime Khedri، Maryam Rahmatollahi
چکیده  
XML Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context
Ali Beikian، Mansoor Ganji
چکیده  
XML A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study
Mohammad Reza Oroji، Houman Bijani، Saeid Moharrami Gheydari، Rouhollah Rajabi، Mahsa Sheikhi
چکیده  
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by