[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپایالکترونیکی: 8560-3115
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach
Mehdi Bazyar، Hassan Ashayeri، Mohamad Parsa Azizi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus
Seyed Javad Ghazi Mirsaeed، Homa Jafarpour Mamaghani، Zohreh Mohammadi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme
Somayyeh Modiri، Adnan Eshkevari، Isa Motaghizadeh
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes
Naser Rashidi، Mehrnoosh Dehbozorgi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs
Forough Rekabizadeh، Mavadat Saidi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children?
Gholamhossein Shahini، Mohammad Hakani
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes
Kobra Tavassoli، Naime Khedri، Maryam Rahmatollahi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context
Ali Beikian، Mansoor Ganji
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study
Mohammad Reza Oroji، Houman Bijani، Saeid Moharrami Gheydari، Rouhollah Rajabi، Mahsa Sheikhi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus
Natasha Pourdana، Payam Nour
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Rhetoric and Ideology at Work in Political Discourse: Persuasion Strategies of the US. Democratic Party
Parvaneh Shayestefar
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study
Pegah Ghanbari، Mohsen Hanif
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 0 queries by