[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 21، شماره 2 - ( 6-1397 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
ص. 42-1
Soroor Ashtarian
،
Saman Ebadi
،
Nourodin Yousofi
چکیده
(14603 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3723 دریافت)
A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations
ص. 87-43
Monoochehr Jafarigohar
،
Mohammad Hamed Hoomanfard
،
Alireza Jalilifar
چکیده
(10514 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2764 دریافت)
A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach
ص. 131-89
Mohammad Khatib
،
Fattaneh Abbasi Talabari
چکیده
(10251 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3954 دریافت)
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks
ص. 162-133
Sara Mansouri
،
Bahram Hadian
،
Omid Tabatabaei
،
Ehsan Rezvani
چکیده
(12073 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2894 دریافت)
The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives
ص. 194-163
Jamileh Rahemi
چکیده
(12353 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2716 دریافت)
A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns
ص. 230-195
Muhamad Alii Rahimi
،
Javad Gholami
،
Zhila Mohammadnia
چکیده
(11656 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2582 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4704