[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپای الکترونیکی: 
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 21، شماره 2 - ( 6-1397 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit ص. 42-1
[English Abstract] Soroor Ashtarian ، Saman Ebadi ، Nourodin Yousofi
چکیده (15832 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (4027 دریافت)  
XML A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations ص. 87-43
[English Abstract] Monoochehr Jafarigohar ، Mohammad Hamed Hoomanfard ، Alireza Jalilifar
چکیده (11467 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3044 دریافت)  
XML A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach ص. 131-89
[English Abstract] Mohammad Khatib ، Fattaneh Abbasi Talabari
چکیده (11162 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (4295 دریافت)  
XML The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks ص. 162-133
[English Abstract] Sara Mansouri ، Bahram Hadian ، Omid Tabatabaei ، Ehsan Rezvani
چکیده (13575 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3179 دریافت)  
XML The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives ص. 194-163
[English Abstract] Jamileh Rahemi
چکیده (13379 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2970 دریافت)  
XML A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns ص. 230-195
[English Abstract] Muhamad Alii Rahimi ، Javad Gholami ، Zhila Mohammadnia
چکیده (12630 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2820 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4729