[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اهداف و زمینهها
حق نشر
اصول اخلاقی نشر
دستور اخلاقی
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
لیست داوران
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمار نشریه
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
سردبیر
دکتر حسین طالبزاده
شاپای چاپی:
1735-1634
شاپای الکترونیکی:
پایگاههای نمایهکننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دوره 21، شماره 2 - ( 6-1397 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
ص. 42-1
Soroor Ashtarian
،
Saman Ebadi
،
Nourodin Yousofi
چکیده
(15832 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4027 دریافت)
A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations
ص. 87-43
Monoochehr Jafarigohar
،
Mohammad Hamed Hoomanfard
،
Alireza Jalilifar
چکیده
(11467 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3044 دریافت)
A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach
ص. 131-89
Mohammad Khatib
،
Fattaneh Abbasi Talabari
چکیده
(11162 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4295 دریافت)
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks
ص. 162-133
Sara Mansouri
،
Bahram Hadian
،
Omid Tabatabaei
،
Ehsan Rezvani
چکیده
(13575 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3179 دریافت)
The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives
ص. 194-163
Jamileh Rahemi
چکیده
(13379 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2970 دریافت)
A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns
ص. 230-195
Muhamad Alii Rahimi
،
Javad Gholami
،
Zhila Mohammadnia
چکیده
(12630 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2820 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.1 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4729