|
 |
Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses |
ص. ۲۷-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Katayoon Afzali  |
|
چکیده
(۷۷۳۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۷۱۲ دریافت)
|
 |
Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish |
ص. ۶۵-۲۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Mahmood Reza Atai ، Mohammad Nabi Karimi ، Fatemeh Asadnia  |
|
چکیده
(۷۷۶۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۴۵۷ دریافت)
|
 |
Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers |
ص. ۱۰۰-۶۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Zahra Hesami ، Golnar Mazdayasna ، Ali Mohammad Fazilatfar  |
|
چکیده
(۸۷۷۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۲۸۴ دریافت)
|
 |
Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels |
ص. ۱۲۴-۱۰۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Manoochehr Jafarigohar ، Mahboubeh Mortazavi  |
|
چکیده
(۶۷۷۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۷۵۵ دریافت)
|
 |
Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2:
Are Processing Strategies Transferred?
|
ص. ۱۶۱-۱۲۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Hamideh Marefat ، Bahareh Farzizadeh  |
|
چکیده
(۷۸۸۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۶۳۰ دریافت)
|
 |
A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles |
ص. ۲۱۴-۱۶۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Hassan Soodmand Afshar ، Mehdi Doosti ، Hossein Movassagh  |
|
چکیده
(۱۰۵۶۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۴۰۹ دریافت)
|
 |
Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education |
ص. ۲۶۲-۲۱۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Marzieh Souzandehfar  |
|
چکیده
(۸۸۳۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۴۰۶ دریافت)
|