[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 18، شماره 2 - ( 6-1394 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis
ص. 39-1
10.18869/acadpub.ijal.18.2.1
Somayeh Bakhtiari
،
Mahboobeh Saadat
چکیده
(27481 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5971 دریافت)
The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective
ص. 75-41
10.18869/acadpub.ijal.18.2.41
Saman Ebadi
،
Nouzar Gheisari
چکیده
(9604 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3751 دریافت)
Rater Errors among Peer-Assessors: Applying the Many-Facet Rasch Measurement Model
ص. 107-77
10.18869/acadpub.ijal.18.2.77
Rajab Esfandiari
چکیده
(8272 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3544 دریافت)
The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production
ص. 140-109
10.18869/acadpub.ijal.18.2.109
Mohammad Khatib
،
Mohammad Baqerzadeh Hosseini
چکیده
(9810 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4606 دریافت)
The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction
ص. 164-141
10.18869/acadpub.ijal.18.2.141
Golnar Mazdayasna
،
Amin Zaini
چکیده
(9565 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3845 دریافت)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence
ص. 187-165
10.18869/acadpub.ijal.18.2.165
Soroor Rostami
،
Afsaneh Ghanizadeh
،
Behzad Ghonsooly
چکیده
(13804 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6057 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4704