|
 |
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis |
ص. ۳۹-۱ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Somayeh Bakhtiari، Mahboobeh Saadat |
|
چکیده
(۲۶۹۹۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۸۴۲ دریافت)
|
 |
The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective |
ص. ۷۵-۴۱ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Saman Ebadi، Nouzar Gheisari |
|
چکیده
(۹۱۸۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۶۹۳ دریافت)
|
 |
Rater Errors among Peer-Assessors: Applying the Many-Facet Rasch Measurement Model |
ص. ۱۰۷-۷۷ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Rajab Esfandiari |
|
چکیده
(۷۸۹۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۴۸۶ دریافت)
|
 |
The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production |
ص. ۱۴۰-۱۰۹ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Mohammad Khatib، Mohammad Baqerzadeh Hosseini |
|
چکیده
(۹۴۱۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۵۳۴ دریافت)
|
 |
The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction |
ص. ۱۶۴-۱۴۱ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Golnar Mazdayasna، Amin Zaini |
|
چکیده
(۹۱۳۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۷۷۵ دریافت)
|
 |
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence |
ص. ۱۸۷-۱۶۵ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Soroor Rostami، Afsaneh Ghanizadeh، Behzad Ghonsooly |
|
چکیده
(۱۳۱۸۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۹۳۰ دریافت)
|