[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics
Saleh Arizavi، Namdar Namdari، Seyyed Ahmad Mousavi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction
Mahmood Reza Atai، Mohsen Karrabi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice
Mehrnoosh Fakharzadeh، Manijeh Youhanaee
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective
Parviz Birjandi، Morvarid Lavasani
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools
Elyas Barabadi، Seyyed Ayatolla Razmjoo
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills
Ali Roohani، Azizullah Mirzaei، Marzieh Poorzangeneh
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by