دوره 18، شماره 2 - ( 6-1394 )
جلد 18 شماره 2 صفحات 164-141
برگشت به فهرست نسخه ها
The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction
Golnar Mazdayasna
،
Amin Zaini
چکیده:
(6580 مشاهده)
واژههای کلیدی:
Prewriting discussions
،
Collaborative activities
،
Writing skills
،
Identity
،
Collective identity
،
Individualistic identity
،
Authoritative identity
متن کامل
[PDF 444 kb]
(3057 دریافت)
نوع مطالعه:
پژوهشي
|
موضوع مقاله:
عمومى
دریافت: 1393/10/18 | پذیرش: 1394/5/25 | انتشار: 1394/6/30
10.18869/acadpub.ijal.18.2.141
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.
دوره 18، شماره 2 - ( 6-1394 )
برگشت به فهرست نسخه ها