[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..

نمایه کلیدواژه ها

تمام نسخه ها
:: آزمون دهندگان ایرانی سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی [دوره 23، شماره 2]
:: آگاهی فراشناختی قدرت پیش بینی دانش نحوی، وسعت واژگان و راهبردهای فراشناختی در روان خوانی زبان دوم [دوره 23، شماره 2]
:: آموزش راهبردی و غیرراهبردی تاثیر توسعه راهبردهای خود تنظیمی بر نگارش ایجابی و خود کارایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: آموزش زبان انگلیسی کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود [دوره 14، شماره 2]
:: آموزش فرم محور ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی [دوره 12، شماره 2]
:: ارزیابی نوشتار استفاده از لیست ارزیابی دوگانه تحلیلی جزئی نگر در ایجاد پایایی ارزیابی نوشتار فردی و گروهی مصححان [دوره 16، شماره 1]
:: استعاره گرامری حذف و اضافه ای توجه دوباره به منشاء تکاملی زبان: استعاره گرامری نحوی در زبان علم و نثر مدرن تخیلی [دوره 11، شماره 2]
:: اصول سنجش کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی: آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ [دوره 23، شماره 2]
:: اعتبار قضاوتی سنجش درک مطلب: اعتبار قضاوتی آزمون کلوز [دوره 11، شماره 2]
:: انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ [دوره 15، شماره 1]
:: ایران بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 16، شماره 1]
:: ایران. آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم [دوره 23، شماره 1]
:: برون گرا درون گرا نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی [دوره 12، شماره 2]
:: بعد بیانی و مهارتی واژگان بررسی رابطه آگاهی فرا شناختی و دو بُعد دانش واژگانی [دوره 15، شماره 1]
:: پارامترهای سوال مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ [دوره 12، شماره 1]
:: پایایی بین مصحح تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: پیامرسان یاهو تاثیر ارتباط همزمان ارتباط بوسیله رایانه بر توانش گفتاری زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: پیشرفت تحصیلی پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی [دوره 12، شماره 1]
:: تحلیل استعاری تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1]
:: ترغیب آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی [دوره 23، شماره 1]
:: تست غیر مستقیم تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر [دوره 12، شماره 2]
:: تعادلگرایی قومی قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: تعدیل کننده های درخواست تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور [دوره 14، شماره 2]
:: تغییر سیاق˓ زبانشناسی اجتماعی˓ گتسبی بزرگ˓ مطالعات ترجمه بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس چارچوب نظری حاتم و میسن [دوره 23، شماره 2]
:: تغییرناپذیری اندازه گیری محیط‌های یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازه‌گیری در بافت کلاس زبان [دوره 23، شماره 1]
:: تولید واژگانی تاثیر ارتباط از طریق کامپیوتر و ارتباط شفاهی رو در رو در درک و تولید واژگان زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 2]
:: تولید همنشین ها بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: جمله واره های صفتی عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم [دوره 23، شماره 1]
:: جنسیت تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها [دوره 13، شماره 2]
:: جنیست تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران [دوره 14، شماره 1]
:: چرخش نوبت گروه بندی و متغیرهای پراکنده کننده قوای ذهنی مرتبط با پیچیدگی شناختی: تاثیر بر تولید زبانی زبان آموزان [دوره 15، شماره 1]
:: دستور زبان انگلیسی استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان [دوره 15، شماره 1]
:: دقت سنجش بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش [دوره 13، شماره 1]
:: دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: راه کارهای مدیریت گفتار بررسی راه کارهای مدیریت تولید گفتار در زبان دوم ازدیدگاه شناختی با تکیه بر فصاحت کلام [دوره 15، شماره 2]
:: رشته های علوم انسانی ESP نقش زبان مادری در آموزش زبان نیمه تخصصی [دوره 13، شماره 1]
:: رشته ی دانشگاهی بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: روایی و پایایی ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم [دوره 15، شماره 1]
:: روش تدریس آموزش محور تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: روش تدریس برون داد تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: روش تلفیقی تسلط زبان ترکیب نتایج فراتحلیل میزان تاثیر بررسی میزان کارایی روش تلفیق مهارت ها در آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه فرا تحلیل [دوره 23، شماره 2]
:: زبان آموزان انگلیسی با اهداف ویژه آکادمیک رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 1]
:: زبان آموزان ایرانی استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان [دوره 13، شماره 1]
:: زبان آموزان ایرانی رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی [دوره 23، شماره 1]
:: ژانر تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: ژانر سیاسی بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی [دوره 14، شماره 2]
:: ساختار سلسله مراتبی تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: ساختارهای درخواست دوجمله ای در دادههای منظورشناختی ضمنی « درخواست » توجه به ساختار کنش کلامی [دوره 14، شماره 2]
:: سیاست زبان تحلیل اسنادی زبان آموزان دبیرستان: مورد زبان آموزان ایرانی [دوره 15، شماره 2]
:: سِیف (روش ابراز احساسات از طریق علائم) مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان [دوره 12، شماره 2]
:: عملکرد در آزمون رابطه ی بین استفاده از راهکارهای شناختی و فراشناختی و عملکرد در آزمون خواندن و درک مطلب در زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: فراگیری تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: فراوانی انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 15، شماره 2]
:: فعالیت تعاملی گرامر فعالیت آموزشی به عنوان طرح عملیاتی و فعالیت آموزشی به عنوان فرآیند اجرا: بازنگری در نقش معلم در اجرای فعالیت های آموزشی [دوره 11، شماره 2]
:: قابلیت دسترسی متفاوت قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2]
:: کارآمدی معلم باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی [دوره 14، شماره 1]
:: کاربرد شناسی زبان بینابین مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 14، شماره 1]
:: لود چند عاملی عوامل زیر بنایی خصوصیات موثر معلمان زبان انگلیسی: اعتبار سازه ای و تاثیر نمونه آماری [دوره 13، شماره 2]
:: متون مطبوعاتی بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: مجلات داخلی وخارجی تعامل بین ساختارهای آغازگری با محور های انتقال در مقالات تحقیقاتی علمی [دوره 13، شماره 1]
:: مدرسان زبان انگلیسی. اجتماعی سازی زبانی: باز‌خوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی [دوره 23، شماره 1]
:: مزاح تحلیل محاوره ای چت نوشتاری انگلیسی جوانان ایرانی [دوره 13، شماره 1]
:: مشخصه‌های گفتمانی تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام [دوره 11، شماره 2]
:: معلمان زبان انگلیسی در ایران نگاهی نو به راهبردهای ارتباطی در میان کنش های کلامی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: معیار گزینی روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش [دوره 12، شماره 1]
:: مقدمه مقالات تحقیقاتی درزبانشناسی کاربردی بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان [دوره 11، شماره 2]
:: مقیاس ارزیابی مهارت گفتاری مقایسه پایایی خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان در طول زمان [دوره 12، شماره 1]
:: مقیاس سنجش خود سازماندهی تحصیلی تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان [دوره 16، شماره 1]
:: مکالمه ای تی اس : روشی پویا برای آموزش زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 1]
:: میزان جذب اندازه گیری میزان کارآیی توجه پیشگیرنده به ساختار زبان با استفاده از برگه های ثبت میزان جذب [دوره 14، شماره 2]
:: نگارش راهبردی بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: نوشتار استدلالی از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ [دوره 15، شماره 1]
:: نوع سوالات بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی [دوره 16، شماره 1]
:: ویرایش طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان [دوره 12، شماره 2]
:: هوش هیجانی بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1]
:: یادگیری زبان انگلیسی الگوی اجتماعی و روانی یادگیری زبان انگلیسی: بررسی ابعاد سرمایه های فرهنگی/اجتماعی و شناختی/فراشناختی [دوره 16، شماره 1]
:: یادگیری زبان دوم بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم [دوره 14، شماره 2]
:: یادگیری ضمنی انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 23، شماره 2]
:: یادگیری لغت تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: Achievement outcomes Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1]
:: Asynchronous CMC modules L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks [دوره 19، شماره 1]
:: Authoritative identity The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction [دوره 18، شماره 2]
:: Bibliographic metadata Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from [دوره 16، شماره 2]
:: Chemistry A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles [دوره 21، شماره 1]
:: Communicative competence Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance [دوره 16، شماره 2]
:: Conceptual development The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective [دوره 18، شماره 2]
:: Consciousness-raising (C-R) task The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge [دوره 17، شماره 1]
:: Conventional test On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes [دوره 16، شماره 2]
:: Critical thinking Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills [دوره 18، شماره 1]
:: Culture Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Culture-specificity استعاره های بدن فارسی در پرتو توانش استعاری [دوره 25، شماره 1]
:: Doctoral students Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish [دوره 21، شماره 1]
:: EFL Early Reading in EFL Contexts Deserves More Attention from ELT Community [دوره 26، شماره 2]
:: EFL The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy [دوره 26، شماره 2]
:: EFL The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation [دوره 17، شماره 1]
:: EFL learners The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners [دوره 17، شماره 2]
:: EFL teacher education The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran [دوره 17، شماره 2]
:: Effect size The Effect of Teacher Scaffolding on EFL Learners’ Reading Proficiency: A Meta- analysis [دوره 25، شماره 1]
:: English Language Teaching (ELT) The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum [دوره 17، شماره 1]
:: Gender Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience [دوره 26، شماره 2]
:: Genre Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics [دوره 18، شماره 1]
:: Grice's maxims Exploring the Translator's Solutions to the Translation of Conversational Implicatures from English into Persian: the Case of Tolkien's the Lord of the Rings [دوره 22، شماره 1]
:: Grounded theory approach An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools [دوره 18، شماره 1]
:: In-service teachers Delving into Pedagogical Levity: An Inquiry into the Interplay of Experience and Humor in Iranian EFL Teachers' Classroom Beliefs and Practices [دوره 25، شماره 1]
:: Incidental vocabulary learning Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning [دوره 17، شماره 2]
:: Interchange (Third Edition) series Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis [دوره 18، شماره 2]
:: Iranian EFL learners The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text [دوره 11، شماره 1]
:: Iranian EFL learners Aggression and oral proficiency: a correlational study [دوره 11، شماره 1]
:: Listening performance The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective [دوره 18، شماره 1]
:: Many-facet Rasch measurement model Rater Errors among Peer-Assessors: Applying the Many-Facet Rasch Measurement Model [دوره 18، شماره 2]
:: Meaning making The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process [دوره 17، شماره 2]
:: Mixed-methods research An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1]
:: Move patterns The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview [دوره 19، شماره 1]
:: Multisensory Language Learning Approach Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl [دوره 25، شماره 2]
:: Parental involvement Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? [دوره 26، شماره 1]
:: Parsing strategies Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian [دوره 11، شماره 1]
:: Pedagogical practice Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers [دوره 21، شماره 1]
:: Problem-Based Instruction Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Productive knowledge Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses [دوره 17، شماره 2]
:: Rating scale Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: SEM External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence [دوره 18، شماره 2]
:: Soccer A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports [دوره 11، شماره 1]
:: Socially-shared metacognition Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation [دوره 19، شماره 1]
:: Sociocultural theory L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective [دوره 17، شماره 1]
:: Sociopragmatics “Knock on the wood honey to protect them from evil-eye:” A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners [دوره 25، شماره 1]
:: Speaking The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes [دوره 26، شماره 2]
:: Strategic Use of Language Rhetoric and Ideology at Work in Political Discourse: Persuasion Strategies of the US. Democratic Party [دوره 26، شماره 1]
:: Structural Equation Modeling The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs [دوره 26، شماره 1]
:: Systemic functional linguistics Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports [دوره 19، شماره 1]
:: TOEFL iBT Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education [دوره 21، شماره 1]
:: Task difficulty Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels [دوره 21، شماره 1]
:: Teacher Training Course Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context [دوره 26، شماره 1]
:: Teacher development and reform An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction [دوره 18، شماره 1]
:: Teacher education Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses [دوره 21، شماره 1]
:: Textual input enhancement The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures [دوره 17، شماره 1]
:: Transfer of knowledge Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice [دوره 18، شماره 1]
:: Translation Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process [دوره 25، شماره 1]
:: Types of feedback L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Un interpretable feature On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques [دوره 17، شماره 1]
:: Validation Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) [دوره 16، شماره 2]
:: Valorization Multicultural Personality Traits Development in an EFL Context: The Case of Iranian EFL Students at BA, MA and Ph.D. Levels [دوره 16، شماره 2]
:: Vocabulary Knowledge The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes [دوره 26، شماره 1]
:: WDCT The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production [دوره 18، شماره 2]
:: Word lists The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books [دوره 17، شماره 2]
:: Working Memory Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes [دوره 26، شماره 1]
:: Working memory capacity Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred? [دوره 21، شماره 1]
:: Writing Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Writing The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability [دوره 26، شماره 2]
:: Writing The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2]
:: Writing The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension [دوره 26، شماره 2]
:: Writing performance A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: and compositional mode of meaning making Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books [دوره 16، شماره 2]
:: gender A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing [دوره 17، شماره 1]
:: interpersonal relationships Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study [دوره 26، شماره 1]
:: learning difficulties A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran [دوره 25، شماره 2]
:: mixed-methods design Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships [دوره 26، شماره 2]
:: novel Analyzing Metaphors of Temporal Concepts in the Novel of “the Fig Tree of Temples” From Cognitive Semantics Perspective [دوره 26، شماره 2]
:: paratextual The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian [دوره 26، شماره 2]
:: research review Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2]
:: separation The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model [دوره 11، شماره 1]
:: sermons No. 87 and 191 Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme [دوره 26، شماره 1]
:: teacher engagement An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling [دوره 25، شماره 2]
:: teacher training Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute [دوره 25، شماره 2]
:: teachers Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications [دوره 26، شماره 2]
:: translation The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words [دوره 26، شماره 2]
:: translation strategy Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance [دوره 25، شماره 2]
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 25 queries by YEKTAWEB 4704