[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks
Shohreh Esfandiari، Kobra Tavassoli
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates
Zahra Fotovatnia، Jeffery Jones، Nichole Scheerer
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content
Zohreh Nafissi، Farnoosh Karimi، Elaheh Sotoudehnama
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis
Seyyed Ali Ostovar-Namaghi، Shiva Nakhaee
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series
Marzieh Souzandehfar، Seyyed Mohammad Ali Soozandehfar
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction
Parisa Tahan Shizari، Farid Ghaemi، Natasha Pourdana، Kobra Tavassoli
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.14 seconds with 0 queries by