[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
Soroor Ashtarian، Saman Ebadi، Nourodin Yousofi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations
Monoochehr Jafarigohar، Mohammad Hamed Hoomanfard، Alireza Jalilifar
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach
Mohammad Khatib، Fattaneh Abbasi Talabari
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks
Sara Mansouri، Bahram Hadian، Omid Tabatabaei، Ehsan Rezvani
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives
Jamileh Rahemi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns
Muhamad Alii Rahimi، Javad Gholami، Zhila Mohammadnia
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by