[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses
Katayoon Afzali
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish
Mahmood Reza Atai، Mohammad Nabi Karimi، Fatemeh Asadnia
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers
Zahra Hesami، Golnar Mazdayasna، Ali Mohammad Fazilatfar
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels
Manoochehr Jafarigohar، Mahboubeh Mortazavi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred?
Hamideh Marefat، Bahareh Farzizadeh
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles
Hassan Soodmand Afshar، Mehdi Doosti، Hossein Movassagh
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education
Marzieh Souzandehfar
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 0 queries by