[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes
رامین اکبری، غلامرضا کیانی، محسن ایمانی نایینی، نبی کریمی الوار
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian
علی عرب منفرد، حمیده معرفت
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model
پوریا بقایی مقدم، رضا پیش قدم
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Aggression and oral proficiency: a correlational study
رضا غفارثمر، منصوره امیری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text
محمد حسین کشاورز، سرور اشتریان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports
محمد رحیمی، احیا عمل صالح، محبوبه سعادت
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by