[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 27، شماره 1 - ( 1-1403 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension ص. 1-1
[English Abstract] Hadi Azimi ، Zeinab Jahangiri ، Mohammad Barzegar Rahatlou
چکیده (2425 مشاهده)      
XML Examining the Interplay of Assessment Literacy and Perceived Self-Efficacy among Iranian EFL Teachers ص. 2-2
[English Abstract] Aysen Chokani ، Hossein Navidinia
چکیده (107 مشاهده)      
XML The Contribution of BigBlueButton and Formative Assessment Strategies to the Directed Motivational Currents of Iranian EFL Students ص. 3-3
[English Abstract] Shahrbanoo Parichehreh ، Zari Sadat Seyyedrezaei ، Ghasem Barani ، Omid Mazandarani
چکیده (118 مشاهده)      
XML A Contrastive Analysis of Linguistic Imperialism in Iranian & Lebanese TEFL Textbooks ص. 4-4
[English Abstract] Mohammad Reza Tousinasrabadi ، Navid Rasouli Azar
چکیده (129 مشاهده)      
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 4704