[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 27، شماره 1 - ( 1-1403 )
برگشت به فهرست نسخه ها
The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension
ص. 1-1
Hadi Azimi
،
Zeinab Jahangiri
،
Mohammad Barzegar Rahatlou
چکیده
(2425 مشاهده)
Examining the Interplay of Assessment Literacy and Perceived Self-Efficacy among Iranian EFL Teachers
ص. 2-2
Aysen Chokani
،
Hossein Navidinia
چکیده
(107 مشاهده)
The Contribution of BigBlueButton and Formative Assessment Strategies to the Directed Motivational Currents of Iranian EFL Students
ص. 3-3
Shahrbanoo Parichehreh
،
Zari Sadat Seyyedrezaei
،
Ghasem Barani
،
Omid Mazandarani
چکیده
(118 مشاهده)
A Contrastive Analysis of Linguistic Imperialism in Iranian & Lebanese TEFL Textbooks
ص. 4-4
Mohammad Reza Tousinasrabadi
،
Navid Rasouli Azar
چکیده
(129 مشاهده)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.1 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 4704