[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension
Hadi Azimi، Zeinab Jahangiri، Mohammad Barzegar Rahatlou
چکیده  
XML Examining the Interplay of Assessment Literacy and Perceived Self-Efficacy among Iranian EFL Teachers
Aysen Chokani، Hossein Navidinia
چکیده -   متن کامل (DOCX)
XML The Contribution of BigBlueButton and Formative Assessment Strategies to the Directed Motivational Currents of Iranian EFL Students
Shahrbanoo Parichehreh، Zari Sadat Seyyedrezaei، Ghasem Barani، Omid Mazandarani
چکیده -   متن کامل (DOCX)
XML A Contrastive Analysis of Linguistic Imperialism in Iranian & Lebanese TEFL Textbooks
Mohammad Reza Tousinasrabadi، Navid Rasouli Azar
چکیده -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by