[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپای الکترونیکی: 
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension
Hadi Azimi، Zeinab Jahangiri، Mohammad Barzegar Rahatlou
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Examining the Interplay of Assessment Literacy and Perceived Self-Efficacy among Iranian EFL Teachers
Aysen Chokani، Hossein Navidinia
چکیده  
XML The Contribution of BigBlueButton and Formative Assessment Strategies to the Directed Motivational Currents of Iranian EFL Students
Shahrbanoo Parichehreh، Zari Sadat Seyyedrezaei، Ghasem Barani، Omid Mazandarani
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML A Contrastive Analysis of Linguistic Imperialism in Iranian & Lebanese TEFL Textbooks
Mohammad Reza Tousinasrabadi، Navid Rasouli Azar
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 0 queries by