[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance
Aysa Arjmandpour، Hossein Bahri
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute
Askarpoor، Mansoor Ganji، Ali Beikian
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling
Masoumeh Ghamoushi، Zohre Mohamadi Zenouzagh، Mohammad Hashamdar
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review
Fahimeh Hokmabadi، Omid Mazandarani، Behzad Ghonsooly، Ghasem Barani
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl
Zahra Naderifarjad، Yousofi Nourodin
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran
Fateme Pirbeig
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by