[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 23، شماره 1 - ( 1-1399 )
برگشت به فهرست نسخه ها
آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم
ص. 55-29
هدی دیوسر
،
منوچهر جعفری گهر
چکیده
(4499 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1188 دریافت)
محیطهای یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازهگیری در بافت کلاس زبان
ص. 82-56
سعید نورزاده
،
جلیل فتحی
،
مجید سلطانی مقدم
چکیده
(4133 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1115 دریافت)
عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم
ص. 108-83
سمیه صادقی
،
پرویز مفتون
،
مسعود یزدانی مقدم
چکیده
(4568 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1039 دریافت)
آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی
ص. 142-109
مودت سعیدی
،
عصمت بابایی
چکیده
(4849 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1097 دریافت)
رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی
ص. 0-128
لیلا حسن زاده
،
سعیده آهنگری
،
نسرین حدیدی تمجید
چکیده
(5352 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1522 دریافت)
اجتماعی سازی زبانی: بازخوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی
ص. 178-143
مرجان وثوقی
چکیده
(4517 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1154 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.12 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4666