[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 18، شماره 1 - ( 1-1394 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics ص. 1-28
[English Abstract] Saleh Arizavi ، Namdar Namdari، Seyyed Ahmad Mousavi
چکیده (13140 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1316 دریافت)  
XML An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction ص. 29-64
[English Abstract] Mahmood Reza Atai ، Mohsen Karrabi
چکیده (2393 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1470 دریافت)  
XML Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice ص. 65-94
[English Abstract] Mehrnoosh Fakharzadeh ، Manijeh Youhanaee
چکیده (2402 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1376 دریافت)  
XML The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective ص. 95-126
[English Abstract] Parviz Birjandi ، Morvarid Lavasani
چکیده (2309 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1328 دریافت)  
XML An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools ص. 127-166
[English Abstract] Elyas Barabadi ، Seyyed Ayatolla Razmjoo
چکیده (2144 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1723 دریافت)  
XML Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills ص. 167-200
[English Abstract] Ali Roohani ، Azizullah Mirzaei، Marzieh Poorzangeneh
چکیده (2282 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1832 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.18 seconds with 43 queries by YEKTAWEB 3789