|
 |
The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books |
ص. ۲۶-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Hadi Farjami |
|
چکیده
(۱۰۹۹۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۷۶۷ دریافت)
|
 |
Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning |
ص. ۵۸-۲۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Mohammad Hassanzadeh، Fahimeh Marefat |
|
چکیده
(۸۱۸۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۸۳۶ دریافت)
|
 |
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran |
ص. ۹۱-۵۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Parisa Naseri Karimvand، Gholamreza Hessamy، Fatemeh Hemmati |
|
چکیده
(۱۳۹۵۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۸۴۴۹ دریافت)
|
 |
The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners |
ص. ۱۱۳-۹۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Zahra Mahmoudabadi، Hassan Soleimani |
|
چکیده
(۸۷۳۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۱۸۳ دریافت)
|
 |
The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process |
ص. ۱۴۳-۱۱۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Marzieh Souzandehfar، Mahboobeh Saadat، Rahman Sahragard |
|
چکیده
(۸۲۸۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۱۸۷ دریافت)
|
 |
Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses |
ص. ۱۶۷-۱۴۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Hossein Younesi، Zia Tajeddin |
|
چکیده
(۸۰۰۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۷۰۳ دریافت)
|