[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 )
برگشت به فهرست نسخه ها
On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques
ص. 23-1
Ahmad Alibabaee
،
Marjan Momenzadeh
،
Shiva Sadat Zarei Abarghoui
چکیده
(8914 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2777 دریافت)
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation
ص. 48-25
Sasan Baleghizadeh
،
Atieh Masoun
چکیده
(11097 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5971 دریافت)
L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective
ص. 70-49
Saman Ebadi
چکیده
(8232 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3314 دریافت)
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing
ص. 92-71
Saeedeh Behrooznia
،
Mohammad Reza Hashemi
،
Fatemeh Mohaghegh Mahjoobi
چکیده
(9480 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5246 دریافت)
The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures
ص. 118-93
Mehri Jalali
،
Manoochehr Jafarigohar
چکیده
(8676 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3630 دریافت)
The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum
ص. 146-119
Khadijeh Karimi Alavijeh
،
S. Susan Marandi
چکیده
(9199 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3558 دریافت)
The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge
ص. 187-147
Zia Tajeddin
،
Rasoul Mohammad Hosseinpur
چکیده
(9166 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4235 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.1 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4704