|
 |
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور |
ص. ۳۰-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
عبدالحسین احمدی ، رضا غفارثمر ، مسعود یزدانی مقدم  |
|
چکیده
(۱۵۳۲۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۹۷۱ دریافت)
|
 |
کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود |
ص. ۶۱-۳۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
رامین اکبری ، کبری توسلی  |
|
چکیده
(۱۳۴۷۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۷۷۵ دریافت)
|
 |
اندازه گیری میزان کارآیی توجه پیشگیرنده به ساختار زبان با استفاده از برگه های ثبت میزان جذب |
ص. ۸۸-۶۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
جواد غلامی ، مرتضی بصیریان  |
|
چکیده
(۹۱۸۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۳۱۶ دریافت)
|
 |
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم |
ص. ۱۱۰-۸۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
شیوا کیوان پناه ، زهزا قاسمی  |
|
چکیده
(۱۴۳۳۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۹۵۱ دریافت)
|
 |
قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی |
ص. ۱۴۳-۱۱۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
عزیزاالله میرزایی ، مسعود رحیمی دومکانی ، زری شاکریان  |
|
چکیده
(۹۷۲۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۳۶۷ دریافت)
|
 |
در دادههای منظورشناختی ضمنی « درخواست » توجه به ساختار کنش کلامی |
ص. ۱۷۱-۱۴۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
ضیاء تاج الدین ، سامان عبادی  |
|
چکیده
(۹۴۱۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۱۷۴ دریافت)
|
 |
بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی |
ص. ۲۰۴-۱۷۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
منصور توکلی ، علیرضا احمدی ، مریم بحرانی  |
|
چکیده
(۹۴۵۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۰۱۲ دریافت)
|