[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 21، شماره 1 - ( 1-1397 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses ص. 1-27
[English Abstract] Katayoon Afzali
چکیده (655 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (505 دریافت)  
XML Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish ص. 29-65
[English Abstract] Mahmood Reza Atai، Mohammad Nabi Karimi، Fatemeh Asadnia
چکیده (563 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (303 دریافت)  
XML Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers ص. 67-100
[English Abstract] Zahra Hesami، Golnar Mazdayasna، Ali Mohammad Fazilatfar
چکیده (624 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (285 دریافت)  
XML Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels ص. 101-124
[English Abstract] Manoochehr Jafarigohar، Mahboubeh Mortazavi
چکیده (468 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (214 دریافت)  
XML Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred? ص. 125-161
[English Abstract] Hamideh Marefat، Bahareh Farzizadeh
چکیده (507 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (287 دریافت)  
XML A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles ص. 163-214
[English Abstract] Hassan Soodmand Afshar، Mehdi Doosti، Hossein Movassagh
چکیده (608 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (639 دریافت)  
XML Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education ص. 215-262
[English Abstract] Marzieh Souzandehfar
چکیده (548 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (661 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.17 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 3898