:: دوره 18، شماره 2 - ( 6-1394 ) ::
جلد 18 شماره 2 صفحات 164-141 برگشت به فهرست نسخه ها
The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction
Golnar Mazdayasna، Amin Zaini
چکیده:   (6571 مشاهده)

واژه‌های کلیدی: Prewriting discussions، Collaborative activities، Writing skills، Identity، Collective identity، Individualistic identity، Authoritative identity
متن کامل [PDF 444 kb]   (3052 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1393/10/18 | پذیرش: 1394/5/25 | انتشار: 1394/6/30



XML   English Abstract   Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 18، شماره 2 - ( 6-1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها