دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 )
جلد 17 شماره 1 صفحات 23-1
برگشت به فهرست نسخه ها
On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques
Ahmad Alibabaee
،
Marjan Momenzadeh
،
Shiva Sadat Zarei Abarghoui
Sheikhbahaee University, Isfahan
چکیده:
(6610 مشاهده)
.
واژههای کلیدی:
Dictogloss procedure
،
Contrastive analysis
،
Resumptive pronouns
،
Un interpretable feature
متن کامل
[PDF 221 kb]
(2076 دریافت)
نوع مطالعه:
پژوهشي
|
پذیرش: 1396/7/21 | انتشار: 1396/7/21
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.
دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 )
برگشت به فهرست نسخه ها