:: دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 ) ::
جلد 17 شماره 1 صفحات 23-1 برگشت به فهرست نسخه ها
On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques
Ahmad Alibabaee، Marjan Momenzadeh، Shiva Sadat Zarei Abarghoui
Sheikhbahaee University, Isfahan
چکیده:   (6610 مشاهده)
.
واژه‌های کلیدی: Dictogloss procedure، Contrastive analysis، Resumptive pronouns، Un interpretable feature
متن کامل [PDF 221 kb]   (2076 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي |
پذیرش: 1396/7/21 | انتشار: 1396/7/21


XML   English Abstract   Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 ) برگشت به فهرست نسخه ها