:: دانشگاه خوارزمی برای مشاهده سایت قبلی اینجا را کلیک کنید Kharazmi University ::
   [صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 19، شماره 1 - ( 1-1395 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview ص. 1-34
[English Abstract] Mahmood Reza Atai ، Fatemeh Asadnia
چکیده (3357 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (824 دریافت)  
XML Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus ص. 35-72
[English Abstract] Fatemeh Chahkandi، Abbass Eslami Rasekh ، Mansour Tavakoli
چکیده (988 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (732 دریافت)  
XML Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation ص. 73-98
[English Abstract] Manoochehr Jafarigohar ، Mahbubeh Mortazavi
چکیده (812 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (711 دریافت)  
XML An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach ص. 99-140
[English Abstract] Omid Mallahi ، Seyed Mohammad Reza Amirian، Gholam Reza Zareian، Seyed Mohammad Reza Adel
چکیده (970 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (712 دریافت)  
XML L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks ص. 141-180
[English Abstract] Azizullah Mirzaei ، Mahmood Hashemian، Amin Khoramshekouh
چکیده (1264 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (795 دریافت)  
XML L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus ص. 181-206
[English Abstract] Servat Shirkhani، Zia Tajeddin
چکیده (1043 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1169 دریافت)  
XML Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports ص. 207-231
[English Abstract] Shokoufeh Vakili Latif
چکیده (582 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (563 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.173 seconds with 908 queries by yektaweb 3430