[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 14، شماره 1 - ( 1-1390 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران ص. 1-22
[English Abstract] گودرز علی بخشی
چکیده (4293 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1714 دریافت)  
XML بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی ص. 23-48
[English Abstract] افسانه غنی زاده ، فاطمه معافیان
چکیده (4001 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2721 دریافت)  
XML مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین ص. 49-75
[English Abstract] محمد خطیب، محمد احمدی صفا
چکیده (2432 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1144 دریافت)  
XML تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان ص. 77-108
[English Abstract] رضا پیش قدم ، آذر حسینی، رجبعلی عسکرزاده طرقبه، صفورا ناوری
چکیده (2464 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1053 دریافت)  
XML قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران ص. 109-134
[English Abstract] علی رحیمی ، علی سلطانی
چکیده (2743 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1331 دریافت)  
XML نگاهی نو به راهبردهای ارتباطی در میان کنش های کلامی معلمان زبان انگلیسی در ایران ص. 135-158
[English Abstract] وحید رحمانی دوغارونی ، باقر یعقوبی
چکیده (2670 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1295 دریافت)  
XML باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی ص. 159-182
[English Abstract] ضیاء تاج الدین ، ندا خداوردی
چکیده (3758 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1502 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.17 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 3647