دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 )
جلد 17 شماره 1 صفحات 187-147
برگشت به فهرست نسخه ها
The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge
Zia Tajeddin
،
Rasoul Mohammad Hosseinpur
Allameh Tabataba’i University, Iran
چکیده:
(6233 مشاهده)
.
واژههای کلیدی:
Request head act
،
Internal modifier
،
External modifier
،
Microgenetic development
،
Consciousness-raising (C-R) task
متن کامل
[PDF 309 kb]
(3369 دریافت)
نوع مطالعه:
پژوهشي
|
پذیرش: 1396/7/21 | انتشار: 1396/7/21
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.
دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 )
برگشت به فهرست نسخه ها