:: دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 ) ::
جلد 17 شماره 1 صفحات 187-147 برگشت به فهرست نسخه ها
The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge
Zia Tajeddin، Rasoul Mohammad Hosseinpur
Allameh Tabataba’i University, Iran
چکیده:   (6233 مشاهده)
.
واژه‌های کلیدی: Request head act، Internal modifier، External modifier، Microgenetic development، Consciousness-raising (C-R) task
متن کامل [PDF 309 kb]   (3369 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي |
پذیرش: 1396/7/21 | انتشار: 1396/7/21


XML   English Abstract   Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 ) برگشت به فهرست نسخه ها